Ga naar inhoud

HP psc 750 reageert niet.......


Aanbevolen berichten

[quote:5f5ff99d1c="rickNLWL"] hp psc 750 Blijft hangen als je wilt scannen bij het opwarmen, reageert niet. Wat kan het zijn of heeft iemand hier ook last van? [/quote:5f5ff99d1c] Ik heb zelf ook een HP PSC 750. Wat voor een [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=nl&cc=nl&product=57769&docname=bdu02614](fout)melding[/url] geeft bij jouw het display als je wilt scannen? Als je de hp psc 750 aanzet verschijnt dan wel op na enkele seconden op het display de tekst, [b:5f5ff99d1c] 1 kopie / 100 % [/b:5f5ff99d1c] ? En heb je dat probleem met dat scannen ook als je de kopieer functie van de hp psc 750 gebruikt? Hoe verloopt de uit lijn test?
Link naar reactie
[quote:19d56a7412="Benmen"]de uitlijntest mislukt. Op dit moment print ie geen kleur maar dat is waarschijnlijk omdat de catridge op is...[/quote:19d56a7412] Het leeg zijn van een cartridge zou de oorzaak kunnen zijn, van het mislukken van de uitlijntest. [quote:19d56a7412="Benmen"]als je wilt scannen of wilt kopieren dan blijft hij hangen bij: bezig met opwarmen. [/quote:19d56a7412] Het opwarmen zou niet langer dan een minuut moeten duren. [quote:19d56a7412="Benmen"]als je dan blijft wachten (scannen) dan geeft ie op een gegeven moment in windows een fout melding.[/quote:19d56a7412] Wat voor een foutmelding?
Link naar reactie
[quote:fcfcbdb34a="Benmen"]Nu hebben we de gasplaat eraf gehaald. En er draait als de printer aan gaat een tandwieltje door (van de scanner) zou een vervanging van dat wieltje een oplossing zijn?[/quote:fcfcbdb34a] Ik neem aan dat het om een hp psc 750 gaat, waarvan de garantie al is verlopen. Heeft deze wel goed gewerkt gedurende de garantie periode? Is er veel mee gescant? Over tandwielen kan ik geen advies geven. Maar ziet dat tandwiel er dan versleten uit? Of was dat te horen aan het geluid, tijdens het opwarmen?
Link naar reactie
[quote:0f124a17fd="Benmen"]Nee je ziet een van de kleinere tandwieltjes zeg maar haken en draait dan als een blinde door...[/quote:0f124a17fd] Als er echt sprake is van slijtage, acht ik de kans niet erg groot dat je 'm kunt repareren, door één tandwiel te vervangen. In dat geval kun je beter het defecte apparaat vervangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...