Ga naar inhoud

Nieuwe Voeding


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik wil een nieuwe voeding gaan kopen maar ik weet niet welk merk en type op dit gebied goed is. Ik heb een AMD athlon 1700+, cdrw, 2xHDD, Gforce 4 ti en verder niet zoveel stroomverbruikende dingen dus is het verstandig om een 400 W te kopen of kom ik met een 350 W ver genoeg? Een belangrijk punt vind ik ook de geluidsproductie, het liefst heb ik hem zo stil mogelijk. Verder heb ik een beetje rond gekeken en omdat mijn buget niet zo groot is viel mijn oog op: Q-Tec Dual Fan Gold LOW NOISE 400 Watt en Antec True Power 480W 12V Blue illuminated Twe Double Ball Bearing Fans Heeft er iemand ervaring met een van deze of weet een beter alternatief dan zou ik er graag wat over horen Groeten Da Boy
Link naar reactie
Ik zelf vind die A-Open ook niet mooi want ik ben een acryl case aan het maken en dan moet het er wel een beetje fraai uitzien. het mooiste zou zijn met groene fans of groen acryl cover maar die ben ik nog niet tegen gekomen en zullen wel erg duur uitvallen. Die A-Open vind ik dus niet geschikt, maar evengoed bedankt voor de tip.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...