Ga naar inhoud

Nieuw geheugen, maar welk?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om nieuw geheugen te kopen. Nu zit er in mijn pc een samsung module 333ddr pc2700 van 512 mb. Ik heb een msi sis648 moederbord, nu wil ik een kingston module kopen, 333ddr pc 2700. Kan ik hier problemen mee krijgen en zou ik dan beter een samsung module kunnen kopen? Of is er geen rede tot paniek en kan ik gewoon de kingston bestellen? Ook heeft kingston 400ddr modules, kan ik die er in zetten? mijn leken kennis ook :-?
Link naar reactie
[quote:ef9da9d69b="Roger18"]Ik ben van plan om nieuw geheugen te kopen. Nu zit er in mijn pc een samsung module 333ddr pc2700 van 512 mb. Ik heb een msi sis648 moederbord, nu wil ik een kingston module kopen, 333ddr pc 2700. Kan ik hier problemen mee krijgen en zou ik dan beter een samsung module kunnen kopen? Of is er geen rede tot paniek en kan ik gewoon de kingston bestellen? Ook heeft kingston 400ddr modules, kan ik die er in zetten? mijn leken kennis ook :-?[/quote:ef9da9d69b] Volgens mij maakt het weinig uit: ik weet niet of jij dual channel hebt maar anders maakt het nog weinig uit Wat ik wel weet is dat als je ddr 400 modules koot die op 2700 gaan draaien dus dat dat geen zin heeft. Edit: Net te laat
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...