Ga naar inhoud

Virueel geheugenvoor meerdere partities


Aanbevolen berichten

[quote:23405bf0d0="iack"]nou zat ik beetje rond te kijken en ik zag dat er alleen voor schijf C: een wisselbestand is aangemaakt. Is dat goedzo, of moet ik voor D: en E: ook een wisselbestand maken?![/quote:23405bf0d0]Nee, dat lijkt me echt niet nodig. Of je moet een wisselbestand van 10 of 15 GB willen maken. Daar zie ik zo het nut niet van in. ALs C: vol zit, dan zou je een wisselbestand op een andere partitie bij kunnen maken. Maarre, dan kan je ipv het wisselbestand ook wel andere data verkassen naar D: of E:.
Link naar reactie
[quote:84cddd5483="M@rc"]Hier zijn al veel discussies over gevoerd. Gebruik even de zoekfunctie op dit forum. De meningen zijn verdeeld.[/quote:84cddd5483]Ik vond zijn vraag aardig nieuw. De gegeven link is ieder geval een goede start. Aangezien een normaal wisselbestand vaak kleiner is dan 1GB, zou ik me er zelf niet druk over maken. Extreme situaties heb ik alleen gehad met videobewerking. Dat doe ik zo nu en dan en dan zie ik ook wel weer. Meestal heb ik meer moeite om een vrije plek voor de temp bestanden van de gebruikte software te vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...