Ga naar inhoud

hardisk niet te benaderen


Aanbevolen berichten

Ik denk dat die tweede harddisk van je is geformatteerd met een ntfs bestandssysteem. Daar kan me inderdaad niet mee omgaan. Wat je kunt doen is de schijf formatteren met FAT32, maar misschien moet je dat wel onder XP doen. Ff proberen dus. Misschien zijn er ook wel programma's die het in een keer doen, maar daar ben ik niet mee bekend.
Link naar reactie
[quote:f5fbc09317="vincent & CO"]hallo allemaal sinds kort ben ik van windows xp naar windows me teruggegaan. nu blijkt de tweede harde schijf niet meer benaderbaar te zijn omdat deze onder xp is geinstalleerd als een dynamische harde schijf. Hoe kan ik dit ongedaan maken Groet vincent[/quote:f5fbc09317] hangt er vanaf of er nog belangrijke data staat op die 2e hd ? Anders start je op via je opstartdisketje en dan FDISK. Verwijder je die hd's en formateer je in fat32
Link naar reactie
De volgende oplossing: Goede backup maken. Met een opstart-flop en het programma part.exe (ranisch partition manager) de schijf converteren naar fat32 Met behulp van de backup de zooi weer terug zetten. Maar een goede backup zal je wel hebben als er belangrijke spullen op staan, of niet? :oops: Groet, Stofnest.
Link naar reactie
[quote:5460096485="vincent & CO"]kan deze harde schijf helaas niet formatteren omdat allee belangrijke gegevens opstaan. Zou hem graag om willen zetten naar fat 32 maar hoe???? Groet vincent[/quote:5460096485] kweet niet of partition magic dat kan, anders winxp installeren, en je zet alles op 1 hd, formateert in fat32 en zet alles er weer op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...