Ga naar inhoud

Cartridges navullen van HP psc 950


Aanbevolen berichten

Gaat perfect, ik gebruik zelf die van Start met injectienaalden en de afdruk doet absolutt niet onder met die van het origineel: heb vandaag nog mijn PSC 750 kleurencartridge nog nagevuld, aangezien de kleur geel leeg was (rode gloed over mijn foto's). Gewoon de de stopjes bovenaan de patroon doordrukken met een balpen of iets hard en dan 5 ml inkt (opletten waarin je spuit !) van de juiste kleur langzaam inspuiten, terwijl je de naald langzaam omhoog haalt voor een gelijkmatige verdeling van de inkt (verder niet afplakken zoals bij de Epson patronen). Patroon terug in de printer en printen maar.
Link naar reactie
[quote:7010d91b79="Steph"]Hallo allemaal, Wie heeft er goede en/of slechte ervaringen met het navullen van de cartridges van de HP psc 950. Zijn deze cartridges überhaupt wel na te vullen? Ik wil dit nl. eens proberen, omdat de cartridges peperduur zijn. Bedankt en groetjes,[/quote:7010d91b79] wel bij mij ging dat allemaal heel goed, maar nu merk ik dat er in mijn printer een ganse laag inkt ligt (0,5 cm). das minder dus ;)
Link naar reactie
[quote:518fbf40d8="Nelson Lau"]Gaat perfect, ik gebruik zelf die van Start met injectienaalden en de afdruk doet absolutt niet onder met die van het origineel: heb vandaag nog mijn PSC 750 kleurencartridge nog nagevuld, aangezien de kleur geel leeg was (rode gloed over mijn foto's). Gewoon de de stopjes bovenaan de patroon doordrukken met een balpen of iets hard en dan 5 ml inkt (opletten waarin je spuit !) van de juiste kleur langzaam inspuiten, terwijl je de naald langzaam omhoog haalt voor een gelijkmatige verdeling van de inkt (verder niet afplakken zoals bij de Epson patronen). Patroon terug in de printer en printen maar.[/quote:518fbf40d8] Inderdaad geen probleem, alleen goed de handleiding doorlezen waar welke kleur in moet. De kleuren op de inktpatronen kloppen niet. Grapje van HP. :wink:
Link naar reactie
Ik gebruik de bulkinkt van Inktec voor zwart en de 3 color setjes van Inktec voor kleur. De kits hebben een handige vulclip. De kleurencartridges heeft sponsjes en die vul ik door de inkt er onder zwaartekracht te laten inlopen middels een grote aangeboorde spuit. Ik spuit dus niet onder druk in omdat de inkt dan al snel langs het sponsje omhoog komt en het ding vol lijkt. De zwarte cartridge heeft een zakje en moet op onderdruk staan. Indien dat niet zo is, gaat het ding leeglopen. De zwart vul je het best tot de nok toe af, dat goed afdichten en 2-3ml wegzuigen via de printhead. eigenlijk heb ik nooit problemen daarmee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...