Ga naar inhoud

HD 2x Master


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik was bezig met een extra HD plaatsen. Ik heb perongeluk de 2e harde schijf als Master aan laten staan van de vorige computer. Ik heb de jumper weer teruggezet en opnieuw opgestart. Vanaf dat moment liep de boel vaak vast. Ik heb de 2e disk geformateerd zodat hij weer Clean is en XP er weer opnieuw op kan. Bij het instaleren geeft hij de ene fout na de andere, o.a.: -Gebruikersfout -Schijf mogelijk beschadigd -Kan bestanden niet kopiëren (bestanden die nodig zijn voor setup)(kan ze niet in het geheugen plaatsen) Dus kan ik nu m'n 2e Disk van 80 GB weggooien? Ik hoor het wel. Alvast bedankt voor de moeite
Link naar reactie
[quote:9464f2dea2="Johnny321"]Heb je hem wel goed op 'slave' gezet? Installeer anders ff zonder de schijf, en druk hem er later bij.[/quote:9464f2dea2] Ja heb ik al gedaan. 1e Schijf heb ik nu volledig geformateerd, maar tijdens de instalatie van XP geeft de computer het volgende: kan shell (32) . dll niet kopiëren... modem.dll of zoiets... enz.... esc = bestand overslaan enter = nogmaals proberen Heb bios op optimal defaults gezet.... Maar weet iemand of die 2x Master stand de HD's blijvend kan beschadigen??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...