Ga naar inhoud

Beste websites voor tweedehands pc apparatuur


Aanbevolen berichten

Allen, Ik heb getwijfeld om dit onder Anders (Internet) te zetten, maar deze plek lijkt mij geschikter. Regelmatig koop ik online hardware voor mijn pc. Echter, vaak ben ik op zoek naar tweedehands spul (voor geheugen bijvoorbeeld of een kleine HDD). Welke sites kunnen jullie hiervoor aanbevelen? Zelf ken ik alleen eBay en Marktplaats. Alvast bedankt! P.S. @Moderator: als dit toch op de verkeerde plek staat, mijn excuses.
Link naar reactie
www.marktplaats.nl is mijn favoriet voor koop & verkoop... [quote:50ec425ed6="Kingforaday"][quote:50ec425ed6="raketman"]Ik denk dat hij doelt op die gele letters... Of niet?[/quote:50ec425ed6] precies :D[/quote:50ec425ed6] Idd, niet te harden die felle kleuren combinaties, cursus website ergonomie zou niet mistaan... :P
Link naar reactie
[quote:8d1ed9b06c="diniz"] Idd, niet te harden die felle kleuren combinaties, cursus website ergonomie zou niet mistaan... :P[/quote:8d1ed9b06c] Tsja, we zijn niet allemaal webdesigner hè. :wink: Maar daar gaat het toch niet om, jullie zijn trouwens de eerste (en enige) die daar commentaar op leveren. Het gaat erom dat het opvalt. Het gaat trouwens maar om 1 tekstblok.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...