Ga naar inhoud

Externe USB Harddisk(behuizing)


Aanbevolen berichten

Ik maak nu, om met ghost 2003 images te maken, gebruik van IDE-sleetje (Q-tec). Nu zag ik laatst behuizing voor harddisk met usb 2.0 aansluiting voor € 50,-- wat mij een redlijke prijs lijkt. Wat ik als leek echter niet weet is: Zit er intern in zo'n ding een soort "verloopstuk" waardoor het mogelijk is daar een "ouderwetse" hardisk in te stoppen of mag ik dan ook nog eens een speciale usb hd kopen? B.v.d. voor reactie.
Link naar reactie
als je zo'n behuizing bedoelt waar je een gewone harddisk in stopt... kan je gewoon een normale harddisk er in stoppen :) USB-harddisks bestaan niet.... alleen behuizingen die *normale* harddisks op USB laat aansluiten (al dan niet in een doosje waar je zelf de inhoud van kan bepalen of voorgefabriceerde gevallen met harddisk erin geschroefd etc)
Link naar reactie
[quote:a2ed8a8c43="Vandread"]als je zo'n behuizing bedoelt waar je een gewone harddisk in stopt... kan je gewoon een normale harddisk er in stoppen :) USB-harddisks bestaan niet.... alleen behuizingen die *normale* harddisks op USB laat aansluiten (al dan niet in een doosje waar je zelf de inhoud van kan bepalen of voorgefabriceerde gevallen met harddisk erin geschroefd etc)[/quote:a2ed8a8c43] Dat is mooi! Kan ik zelde disk die ik nu in het sleetje heb er instoppen. Bedankt (ook Gerard Timmers) Henk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...