Ga naar inhoud

2 printers op 1 computer


Aanbevolen berichten

Ik heb zo'n all-in-one printer (scanner, kopieer, printer) op mijn computer aangesloten. Nu wil ik ook nog een fotoprinter aansluiten, uitsluitend om foto's mee te printen. Ik vraag mij alleen af hoe de computer weet welke printer ik wil gebruiken, documenten en b.v. pagina's van het internet zijn een prooi voor de all-in-one, (naar bestand, afdrukken en klaar is Kees) maar foto's moeten dus uit de fotoprinter komen, gaat dit ook via bestand - afdrukken? Wordt in dat geval b.v. van te voren gevraagt, welke printer ik wil gebruiken, middels een keuzevenster o.i.d.? Lijkt mij onwaarschijnlijk. Enne, maakt het uit of beide printers op usb worden aangesloten? Ik ben niet zo technisch dus ik hoop dat iemand dit helder uit wil leggen.
Link naar reactie
Als je via Bestand -> Afdrukken.. een afdruk maakt kan je inderdaad een andere printer kiezen. De standaard printer zal daar verschijnen, maar door op het driehoekje te drukken krijg je de lijst van geïstalleerde printers te zien en kan je een andere kiezen. Als je op een icoon met de printer drukt, heb je deze keuze vaak niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...