Ga naar inhoud

modemprobleem


Aanbevolen berichten

heb een nieuwe pc geconfigureerd, met een soft-modem (agere of iets) De modem werkt probleemloos in mijn pc, maar als ik in die nieuwe pc een verbinding wil maken met internet (via tiscali & telenet geprobeerd) krijg ik de foutmelding "externe computer reageert niet" De modem hoor je het nummer 'draaien' en daarna ruis dan slaat hij af. Heb al meerdere malen de modem verwijderd en herinstalleert, de verbinding opnieuw gemaakt, maar steeds hetzelfde probleem, ook de helpdesk van tiscali heeft niks geholpen.
Link naar reactie
[quote:842cb401bd="DiTn"]ook de helpdesk van tiscali heeft niks geholpen.[/quote:842cb401bd] Maar wat zeiden ze dan bij Tiscali? We weten het ook niet meer, zoek het zelf maar uit? Ik begrijp dat nooit, als ik een klant aan de telefoon krijg help ik hem tot ik er bij neer val of langs moet gaan. Ik heb overigens nog nooit een helpdesk gebeld.
Link naar reactie
[quote:311a921e53="Pceetje"]Ikzelf ben tevreden over Tiscali, geen problemen de laatste 2 jaar. Enne, wat is een echte provider. Splitters op de goede plaats ? Lijn getest voor ADSL? De Goeie drivers erop ?[/quote:311a921e53] ADSL? ik heb het over een simpele telefoonmodem, nen 56K V.92 Hetzelfde probleem had ik bij een andere provider. Bij tiscali hebben ze alle settings overlopen, en volgens hen zou het zo moéten werken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...