anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Delen Geplaatst: 5 januari 2004 heb een nieuwe pc geconfigureerd, met een soft-modem (agere of iets) De modem werkt probleemloos in mijn pc, maar als ik in die nieuwe pc een verbinding wil maken met internet (via tiscali & telenet geprobeerd) krijg ik de foutmelding "externe computer reageert niet" De modem hoor je het nummer 'draaien' en daarna ruis dan slaat hij af. Heb al meerdere malen de modem verwijderd en herinstalleert, de verbinding opnieuw gemaakt, maar steeds hetzelfde probleem, ook de helpdesk van tiscali heeft niks geholpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 Je hebt de kabels in het modem goed aangesloten, de inkomende telefoon lijn in LINE en eventueel een extra toestel of doorlus kabel in PHONE ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 [quote:48602a222d="Peter Vooges"]Je hebt de kabels in het modem goed aangesloten, de inkomende telefoon lijn in LINE en eventueel een extra toestel of doorlus kabel in PHONE ?[/quote:48602a222d] telefoon lijn zit in line, er is geen andere telefoon op de modem aangesloten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 En als je op dat zlefde stopkontakt een telefoon aansluit en het betreffende nummer draait krijg je wel een modem aan de lijn ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 [quote:842cb401bd="DiTn"]ook de helpdesk van tiscali heeft niks geholpen.[/quote:842cb401bd] Maar wat zeiden ze dan bij Tiscali? We weten het ook niet meer, zoek het zelf maar uit? Ik begrijp dat nooit, als ik een klant aan de telefoon krijg help ik hem tot ik er bij neer val of langs moet gaan. Ik heb overigens nog nooit een helpdesk gebeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 Externe computer reageert niet, dan is het is probleem bij het willen verbinding leggen met de server van de provider. Zijn je drivers aangepast voor je nieuwe computer, of gebruikt ie de standaard drivers van windows. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 na wat ik afgelopen weekend van meerdere kanten allemaal over tiscali hoorde: neem een échte provider! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Ikzelf ben tevreden over Tiscali, geen problemen de laatste 2 jaar. Enne, wat is een echte provider. Splitters op de goede plaats ? Lijn getest voor ADSL? De Goeie drivers erop ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 [quote:311a921e53="Pceetje"]Ikzelf ben tevreden over Tiscali, geen problemen de laatste 2 jaar. Enne, wat is een echte provider. Splitters op de goede plaats ? Lijn getest voor ADSL? De Goeie drivers erop ?[/quote:311a921e53] ADSL? ik heb het over een simpele telefoonmodem, nen 56K V.92 Hetzelfde probleem had ik bij een andere provider. Bij tiscali hebben ze alle settings overlopen, en volgens hen zou het zo moéten werken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen