Ga naar inhoud

draadloos logitech toetsenbord werkt niet


Aanbevolen berichten

Dit weekend m´n nieuwe pc op zolder geïnstalleerd. Heb de draadloze Logitech mx 700 combi toetsenbord/muis gekozen. Nadat de muis een nacht aan de lader gestaan heeft gisteren alles uitgeprobeerd. Bij de muis en het toetsenbord op het connect knopje gedrukt, de muis werkt goed maar het toetsenbord doet helemaal niets. Batterijen eruit en weer erin (zijn gewone batterijen trouwens). Nog niets. Ik snap er niets van. Iemand ervaring die weet waaraan het kan liggen of is het toetsenbord gewoon niet goed? Conqubite
Link naar reactie
'k heb een Logitech cordless keyboard Deluxe = muis Handleiding vermeldt voor de installatie: 1. Zet de computer uit. Sluit de ontvanger aan op de desktop via de Ps/2-poorten. (gebruik de PS/2 poorten waar mogelijk i.p.v. de USB-poort) (USB = voor McIntosch-computer) 2. De batterijen in het toetsenbord en de muis plaatsen 3. Zet de computer aan. Nadat het systeem is opgestart drukt u eerst op het verbindingsknopje van de ontvanger (knopje Connect) daarna op het verbindingsknopje van de muis dan weer op het knopje van de ontvanger en op het knopje van het toetsenbord (knopje onderaan) 4. Installeer nu de software via de bijbehorende Cdrom PS branden beide lampjes op je ontvanger?
Link naar reactie
Ik had denk ik toch een knopje vergeten in te drukken of verkeerd ingedrukt want nu doet hij het wel. Probleem dus verholpen, tenminste als het goed is. Heb net even gekeken en toen deed hij het, ik heb momenteel niet veel tijd om met de nieuwe pc aan de gang te gaan. Als het later weer niet goed is meld ik me wel weer. Conqubite
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...