Ga naar inhoud

.avi branden


Aanbevolen berichten

[quote:3a0f70b2c6="FTPserver"][quote:3a0f70b2c6="Belg"][quote:3a0f70b2c6="FTPserver"] Ik weet niet zo 1,2,3 welke optie je dat moet pakken in Nero :oops:[/quote:3a0f70b2c6] Waarom geef je dan antwoord? Ik heb al eens gezegd: je bent niet tot antwoorden verplicht, generaal.[/quote:3a0f70b2c6] Jij bent zeker de leukste thuis?[/quote:3a0f70b2c6] ja :D
Link naar reactie
[quote:61d00cff14="FTPserver"][quote:61d00cff14="Belg"][quote:61d00cff14="FTPserver"] Ik weet niet zo 1,2,3 welke optie je dat moet pakken in Nero :oops:[/quote:61d00cff14] Waarom geef je dan antwoord? Ik heb al eens gezegd: je bent niet tot antwoorden verplicht, generaal.[/quote:61d00cff14] Jij bent zeker de leukste thuis?[/quote:61d00cff14]Nee, hij zegt waar het op staat. Ik heb je ook al een PB gestuurt omdat je af en toe van die ontiegelijk domme en onzinnige antwoorden neerzet, die niets toevoegen. Als je het niet weet: ZEG DAN NIETS. Aan zulke antwoorden heeft topicstarter helemaal NIETS. dus hou op met ONZINNIGE en NUTTELOZE reply's te geven. Amen [/offtopic] [ontopic]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...