Ga naar inhoud

voeding dood?


Aanbevolen berichten

Na de succesvolle installatie van een nec 1300 dvd writer (cd brander vervangen)ben ik gaan eten. Toen ik terug kwam stond de computer uit en deed helemaal niets meer er brand wel een groen lampje op het moederboard en de netwerk verbinding brand op de router. is mijn voeding stuk? voeding van 300 watt, hier op aangesloten 2 harde schijven dvd speler en de nec dvd 1300a wie kan mij helpen?? Computer doet echt[color=blue:406b862c9c] helemaal [/color:406b862c9c]niets behalve het moederbord lampje
Link naar reactie
[quote:4ef4c3b1f7="Sylvan"]Na de succesvolle installatie van een nec 1300 dvd writer (cd brander vervangen)ben ik gaan eten. Toen ik terug kwam stond de computer uit en deed helemaal niets meer er brand wel een groen lampje op het moederboard en de netwerk verbinding brand op de router. is mijn voeding stuk? voeding van 300 watt, hier op aangesloten 2 harde schijven dvd speler en de nec dvd 1300a wie kan mij helpen??[/quote:4ef4c3b1f7] Ik ben niet zo'n techneut! Maar draait ventilator? Zo nee ook niet bij een herstart? En krijg je meldingen op scherm bij herstart of "piepjes" van de bios. Wat voor Pc heb je: met welk moederbord (en eventueel welke bios) Met die gegevens kunnen echte kenners je wel verder helpen denk ik.
Link naar reactie
Als de NEC 1300 het laatste apparaat is dat is toegevoegd, zou ik die eerst weer ontkoppelen. Voedingskabel en platte kabel lostrekken. Omdat een ledje brandt, doet de voeding kennelijk wel iets. Het zou niet mijn eerste verdachte zijn. Tip van Ftpserver opvolgen, eventueel zonder brander aangesloten (dat apparaat vertrouw ik op dit moment nog het minst), en eventueel ook wat langer wachten. Verder heb ik geen verklaring voor dit probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...