Ga naar inhoud

Power calibration error


Aanbevolen berichten

Krijg in Nero bij het branden v.e. dvd op een NEC 1300A (wisselend) de volgende foutmeldingen: Bij het branden v.a. hdd op 4 speed: POwer calibration error Ook krijg ik regelmatig een foutmelding dat er slechts op 2 speed geschreven kan worden ivm "source data to slow"... ?? Daarnaast duurt het schrijven van de lead out een eeuwigheid.. XP 2400+ 1 gb 333 2x 80 gb raid 0 1x 80 gb raid 1x dvd speler ide 1 (m) 1x nec 1300a ide 2 (m) Brander defect ??
Link naar reactie
  • 2 weken later...
hallo, ook ik heb sinds 1-2 weken nu last van power calibration errors. dit heb ik zowel met nero 6.3 als clonecd 4.2. ik draai windows xp pro en had eerder nooit geen problemen. maar nu doet die de ene keer wel fikken en de andere keer weer niet. ik heb de tips van verschillende media's al geprobeerd, en ook dat blijkt niet te werken. heb enkele screendump gemaakt van de errors, zodat ik van jullie een menig wil wat de error veroorzaakt, toch de drive of iets anders. firmware upgrade begin ik nog niet aan omdat ik nog 3 maand garantie heb, en anders ben ik de garantie kwijt. [img:ba2c36c023]http://www.discokadiek.web1000.com/power-calibratiefout.jpg[/img:ba2c36c023] [img:ba2c36c023]http://www.discokadiek.web1000.com/power-calibratiefout-clonecd.jpg[/img:ba2c36c023] dus ligt het in mijn geval aan de cd's of aan de fikker. media's gebruikt: philips, that's write, lifetec, mmore, tx (90-100 min cd's)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...