Ga naar inhoud

Zou deze voeding 2004 halen?


Aanbevolen berichten

Zeer gewaardeerde lezers, Het probleem was dat tijdens het werken op mijn pc de boel vast sloeg. na opnieuw opstarten opnieuw muurvast en alleen uit te krijgen met de knop op de kast. Helaas was dit de laatste herkenbare actie want de pc gaat niet meer aan. Kabel is goed en het stopcontact ook. De vraag is nu; de enige mogelijkheid lijkt me een kapotte voeding? zo ja, is dat moeilijk zelf te vervangen? zo nee, wat zou er dan kapot kunnen zijn?
Link naar reactie
[quote:8e47302c43="The_Dude"]Voor je een nieuwe voeding koopt zou ik toch even je mobo nakijken. Dit kan ook de schuldige zijn.[/quote:8e47302c43] Dat zou ik ook eens doen :wink: Maarre: Als je een multimedter hebt (zo'n apparaatje om de voltage te meten) moet je eens kijken of de voltage wel goed klopt. P.S. Als je een nieuwe voeding gaat kopen, dan zou ik wel een zwaardere nemen. Als je nu een 300watt voeding erin hebt zitten, dan kun je het beste een 350watt halen.
Link naar reactie
Heren, allereerst mijn dank voor de reacties en een voorspoedig en gezond 2004 toegewenst. Als het mobo kapot is kan ik daar dan alleen achter komen door een nieuwe voeding te kopen? Of bestaat er een mogelijkheid om het mobo door te meten? Kost dat veel? U heeft waarschijnlijk wel in de gaten dat ik net zo veel verstand heb van mobo'ss als een aap van chocolade! Voorbaat dank voor evt reacties
Link naar reactie
Je komt er het makkelijkst achter als je al je andere onderdelen test met een andere pc. Maar dat is misschien een beetje teveel gevraagd als je er niet zo'n verstand van hebt. Ik denk dat je in dit geval beter even langs je verkoper kan als je garantie hebt, en anders naar de goedkoopste persoon die je wel zou kunnen helpen.
Link naar reactie
[quote:aa3ba00639="Greet"]Heren, allereerst mijn dank voor de reacties en een voorspoedig en gezond 2004 toegewenst. Als het mobo kapot is kan ik daar dan alleen achter komen door een nieuwe voeding te kopen? Of bestaat er een mogelijkheid om het mobo door te meten? Kost dat veel? U heeft waarschijnlijk wel in de gaten dat ik net zo veel verstand heb van mobo'ss als een aap van chocolade! Voorbaat dank voor evt reacties[/quote:aa3ba00639] er bestaan bij de doe het zelf markt apparaatjes die de voltages meten, die kosten mss 15 á 30 euro.
Link naar reactie
[quote:a57a5b32c9="koene"][quote:a57a5b32c9="Greet"]Heren, allereerst mijn dank voor de reacties en een voorspoedig en gezond 2004 toegewenst. Als het mobo kapot is kan ik daar dan alleen achter komen door een nieuwe voeding te kopen? Of bestaat er een mogelijkheid om het mobo door te meten? Kost dat veel? U heeft waarschijnlijk wel in de gaten dat ik net zo veel verstand heb van mobo'ss als een aap van chocolade! Voorbaat dank voor evt reacties[/quote:a57a5b32c9] er bestaan bij de doe het zelf markt apparaatjes die de voltages meten, die kosten mss 15 á 30 euro.[/quote:a57a5b32c9] Ik heb er een gekoct voor €20 , en die werkt perfect. Ik meet er altij voedingen mee door. Mijn multimeter is zelfs heel zuinig met batterijen (had ik niet verwacht van zo'n goedkoop ding)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...