Ga naar inhoud

Asus Router WL300g langzaam


Aanbevolen berichten

hoi ik heb sinds kort een router op mijn kabelinternet aangesloten en nu zie ik tot mijn verbazing dat die nogal langzaam is ik heb een kabelinternetaansluiting van ongeveer 500 kbps en nu ik met mijn router naar speedtest.nl ging haalde die max. 16 kbps ik heb zonealarm uitgeschakeld en mijn modem/router gereset wie weet waar dit aan kan liggen ik hoop dat iemand me kan helpen of die dezelfde problemen met deze router heeft gehad
Link naar reactie
[quote:c45e7386e2="tylerdurden"]hoi ik heb sinds kort een router op mijn kabelinternet aangesloten en nu zie ik tot mijn verbazing dat die nogal langzaam is ik heb een kabelinternetaansluiting van ongeveer 500 kbps en nu ik met mijn router naar speedtest.nl ging haalde die max. 16 kbps ik heb zonealarm uitgeschakeld en mijn modem/router gereset wie weet waar dit aan kan liggen ik hoop dat iemand me kan helpen of die dezelfde problemen met deze router heeft gehad[/quote:c45e7386e2] Kbps is wel langzaam zeg voor kabel. Het lijkt me eerder dat je het hebt over KB/s. ........KB/s x 8 = ........Kbps ........KB/s keer 8 = ...........KBps Op de puntjes moet je dan het aantal zetten Het kan ook zo: ........Kbps : 8 =........KB/s ........Kbps gedeeld door 8 = .........KB/s Ik heb het wel een beetje heel erg makkelijk uitgelegd :oops: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...