Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

onlangs nero 6 geinstalleerd. winxp athlon750mhz branden ging goed,bij nummer 4 kreeg ik echter een foutmelding. computer stond meteen muurvast.nero eraf gegooid. computer toen weer goed,echter,als ik nu het cd'tje plaats wat gebrand en dus mislukt is,loopt de computer onmiddelijk vast.zelfs ctr+alt+del doet daar niks meer aan. hoe kan dit in hemelsnaam? iemand een idee? nero werkte trouwens niet helemaal lekker. het schijnt dat je met mediaplayer van windows ook kunt branden,maar deze kan de brander niet vinden. hoe kan ik hem helpen deze op te sporen?
Link naar reactie
staan er nog resten op van adaptec?? sinds ik er achter kwam dat er nog een udfread.dll van adaptec was blijven staan, met registerverwijzingen enzo, (een onzorgvuldige uninstall dus van adaptec!), en ik alles handmatig heb verwijderd, loopt nero bij mij na lánge tijd weer als een trein. daarvoor had ik ook vrijwel altijd van die vervelende vastlopers. ´t is maar een suggestie maar misschien kan je er iets mee. van samenloopproblemen met de in xp ingebouwde brander heb ik geen verstand. NB UDFREAD.DLL moet zijn UDFREADR.VXD, sorry.
Link naar reactie
ik heb inderdaad winxp al zijnde OS. ik zou echter niet weten of deze een brander-programma heeft. andere cd-write programma's heb ik nog nooit gebruikt nadat ik winxp heb geinstaleerd. het was gewoon nero6 geinstaleerd, muziekbestanden aangeklikt, branden gestard,ging in eerste instantie prima, na het 4e nummer kreeg ik een foutmelding. deze uitgeprint,8 a4-tjes dus. het rare is,dat ondanks dat nero er geheel af is de computer onmiddelijk muurvast loopt zo gauw ik het mislukte schijfje plaats. niets doet het meer,lades gaan iet meer open,aan/uit knop ingedrukt houden werkt niet meer. ik wou graag weten of er meer mensen zijn die problemen hebben met winxp-home en nero6 en of er misschien betere programma's zijn om cd's mee te branden. heb altijd adaptec gedraait onder win98se. nooit geen enkel probleem gehad. heb wel gezien dat mediaplayer ook de mogelijkheid heeft om cd's te branden,alleen kan wmp de brander weer nie vinden. ik snap het zo langzamerhand niet meer. kan iemand mij uit de brand helpen?
Link naar reactie
Om te kijken of het eigen brandprogramma van Windows XP aan staat, moet je "Deze Computer" openen en dan met rechts op de brander klikken. Via eigenschappen krijg je dan een aantal tabbladen waarvan er één "Opnemen" is. Hier kun je zien of er een vinkje staat bij "Op dit Station mogen opnames op CD worden gemaakt". Als dat zo is, kun je dat vinkje beter weghalen. Het zowel gebruiken van een "extern"-brandprogramma, als het ingebouwde, wil nog wel eens voor problemen zorgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...