Ga naar inhoud

Laptop niks doen :cry:


Aanbevolen berichten

[quote:f294c0b629="clubcaramba"]Ga een keer naar pc dumpdag misschien zit daar wat tussen. Ook goed voor onderdelen voor je oude laptop. :wink:[/quote:f294c0b629] Waar of wat is een dumpdag eigenlijk? :oops: Is dat gewoon een PC beurs net zoiets als PC-discount? Weet iemand dan hoe duur Pentium II (of III) laptops zijn (Mag ook AMD of Mobile zijn). Ik heb namelijk niet zoveel geld over voor een nieuwe laptop :oops:
Link naar reactie
[quote:4daf5c4e95="Jkikkert"][quote:4daf5c4e95="FTPserver"]Ik heb nu een gewone PC monitor erop aangesloten, maar het lampje van die monitor staat gewoon op orange, en als ie dus wel een signaal gaat ie groen branden. Kan de videokaart misschien kapot zijn?????[/quote:4daf5c4e95] Als je er een externe monitor op aan sluit moet je die weer aan kunnen schakelen met de FN toets en dan geloof ik F4.. Als hij het dan niet doet is denk ik je laptop kapot...... en kun je inderdaad beter op een dumdag een keertje een laptop op de kop proberen te tikken waar je dan weer je hd en geheugen in kunt zetten zodat je weer een volledig werkende pc hebt.. Laptop laten maken is vaak een dure aangelegenheid.. suc6 Jos[/quote:4daf5c4e95] F4 is juist, maar als ik dat doet, reageert ie er ook niet op. Ik denk dat hij toch dood is gegaan. Kan ik de hardeschijf etc. nog wel gewoon gebruiken in een andere laptop?, en misschien de CD-rom speler ook?
Link naar reactie
Het is een wonder!!!!!!!!!!!! :) Ik hoor nu om de 15 seconden mijn hardeschijf rammelen (tr.tr.tr.) En dan stopt ie weer ff. Op de klein-vormige LCD bald zie ik dat er nu zo'n rond blokje staat (dus dat er schijfactiviteit is). Ik krijg alleen nog steeds geen beeld :cry:\ [color=red:61f1b615e8]//Sorry dat ik zoveel posts achter elkaar heb[/color:61f1b615e8] :oops:
Link naar reactie
[quote:63161e1616="spiderned"][quote:63161e1616="FTPserver"] [color=red:63161e1616]//Sorry dat ik zoveel posts achter elkaar heb[/color:63161e1616] :oops:[/quote:63161e1616] Het lijkt wel een monoloog van je. :lol: Je kan ook de edit functie gebruiken en dan al je bevindingen steeds in 1 post bijvoegen. Wat heb je verandert zodat hij nu ineens meer doet?[/quote:63161e1616] Ik heb alleen mijn CD-rom speler eruit gehaald, en met een peperclip hem opengemaakt (in dat gat) en er een CD in gestopt. Sindsdien zie ik dat dus. Ik heb verder niks anders aan dat ding gedaan :-?
Link naar reactie
[quote:aaf425a26d="FTPserver"][quote:aaf425a26d="clubcaramba"]tja een redelijke goeie computer heb je al voor 800 euro, een nieuwe laptop is al een stuk duurder. het is net wat je wilt.[/quote:aaf425a26d] Ik heb thuis 16 computers thuis staan, maar ik wil ook wel weer een laptop erbij hebben. Laptop neem ik namelijk mee in de auto, trein etc.[/quote:aaf425a26d] verkoop 15 (v/d 16) computers + die laptop, neem het geld en koop een nieuwe laptop. Je kunt toch maar tegelijk achter 1 en 1 laptoppie zitten, schat ik even zo in. Of wil je cursus gaan geven ? *grapje* :D
Link naar reactie
[quote:bb5af53d71="FTPserver"] Ik heb thuis 16 computers thuis staan, maar ik wil ook wel weer een laptop erbij hebben. Laptop neem ik namelijk mee in de auto, trein etc.[/quote:bb5af53d71] verkoop 15 (v/d 16) computers + die laptop, neem het geld en koop een nieuwe laptop. Je kunt toch maar tegelijk achter 1 en 1 laptoppie zitten, schat ik even zo in. Of wil je cursus gaan geven ? *grapje* :D
Link naar reactie
[quote:637e462304="snameroc"]Heb je de cmos batterij al vervangen? IK heb van mijn werkgever ook een impaq als de cmos batterij leeg is doet hij niets alleen het kraantje veschijnt op het lcd display. Na het vervangen van de batterij en goed zetten van de bios kreeg ik weer beeld. De batterij zat wel gesoldeerd. Succes[/quote:637e462304] Bij mij zit de batterij erook op gesoldeerd, ik had hem gisteren per ongeluk kapot getrokken, maar ik heb hem toen wie vast gesoldeerd. 8) Ik ga eens proberen met een CMOS batterij uit een gewone PC. Dat kan toch geen kwaat? :oops:
Link naar reactie
[quote:959c7aa087="AswinW"][quote:959c7aa087="FTPserver"][quote:959c7aa087="clubcaramba"]tja een redelijke goeie computer heb je al voor 800 euro, een nieuwe laptop is al een stuk duurder. het is net wat je wilt.[/quote:959c7aa087] Ik heb thuis 16 computers thuis staan, maar ik wil ook wel weer een laptop erbij hebben. Laptop neem ik namelijk mee in de auto, trein etc.[/quote:959c7aa087] verkoop 15 (v/d 16) computers + die laptop, neem het geld en koop een nieuwe laptop. Je kunt toch maar tegelijk achter 1 en 1 laptoppie zitten, schat ik even zo in. Of wil je cursus gaan geven ? *grapje* :D[/quote:959c7aa087] Het zijn vooe een groot deel allemaal servers, dus die kan ik niet missen, en mijn eigen kinderen en natuurlijk mijn vrouw hebben ook een eigen PC P.S. Alleen de stroomrekening is wel een beetje hoog :roll: :lol: 8)
Link naar reactie
[quote:8f2bce9e3e="snameroc"]Heb je de cmos batterij al vervangen? IK heb van mijn werkgever ook een impaq als de cmos batterij leeg is doet hij niets alleen het kraantje veschijnt op het lcd display. Na het vervangen van de batterij en goed zetten van de bios kreeg ik weer beeld. De batterij zat wel gesoldeerd. Succes[/quote:8f2bce9e3e] Ik heb nu de batterij vervangen, maar hier ook weer niks. Hoe heb jij dat weer je BIOS goedgezet? Je had toch geen beeld??? P.S. Als ik op mijn LCD-scherm druk komen er ook geen kleur ofzow :-?
Link naar reactie
[quote:7a9f08d8da="snameroc"]Ik had ook geen beeld. Maar na het vervangen van de batterij 1e keer aan weer uit en stekker er in laten en weer aan kwam ik in bios met klein beeld 640x480 Heb je de oude batterij gemeten met een voltmeter? groeten[/quote:7a9f08d8da] Ik zal hem wel eens meten. P.S. Wat voor een soort laptop heb jij? Batterij was 2.5V (of batterij stond 3V) Ik heb nu eens gedaan wat jij had gedaan, maar helaas, geen resultaat. Ik krijg geen beeld. Ook niet als ik op FN+F4 druk. :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie
[quote:ed833c7508="snameroc"]300mhz 64mb meet je de 2.5v terwijl hij in de pc zit of als hij er uit is? Als hij er uit is en je meet dan 2,5v dan is hij leeg. Heb je de nieuwe gemeten terwijl hijerin zat en heb je op de + en - gelet? Succes[/quote:ed833c7508] De nieuwe is 3.0V Ik heb de batterij gemeten toen hij uit de laptop was P.S. Ik heb een 380Mhz 64MB K6 machine
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...