Ga naar inhoud

webcam philips pcvc 680k


Aanbevolen berichten

Ik heb de webcam aangesloten op een usb poort en de driver van philips geinstaleerd. mijn o.s. is windows xp pro. De webcam heeft een interne microfoon. Bij het aanzetten van de computer wordt ook de webcam aangezet en deze blijft aan totdat ik bijvoorbeeld de philips wizard opstart voor de camera instellingen en deze weer uitzet. Pas dan gaat de webcam uit. Ook na het afsluiten van de camera instellingen van messenger gaat de camera pas weer uit. Wat moet ik doen om te bereiken dat de webcam pas aangaat als ik deze gebruiken wil in een bepaald programma zoals messenger of videophone en ook weer uitgaat na het afsluiten hiervan. Als de webcam aanstaat heb ik bovendien een feedback (via boxenset) van geluid/spraak. Ligt het probleem misschien bij instelingen van de soundkaart (audigy). Hetzelfde probleem heb ik als ik de webcam laat instaleren via xp door hem gewoon in een usb poort te steken. Graag Uw advies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...