Ga naar inhoud

Drivers USB Bluetooth Dongle!!


Aanbevolen berichten

Hey, Heb gisteren een Laptop gekocht met daarbij 2 USB Bluetooth Dongle's om te comuniceren met mijn Desktop(s) maar nu zat daar dus geen Driver-CD bij !!! die zou er wel bij moeten zitten :( Het is een KIT van Jewel maar kan daar geen drivers vinden helaas Iemand misschien zo'n setje? met drivers? of waar ik ze kan Downloaden ? Alvast bedankt mvg JC
Link naar reactie
Hey, Was helaas de verkeerde, Maar heb wel de juiste Drivers gevonden (MiniBluelet_Pan / BleuGear) Heb het netwerk tussen m'n Laptop&Desktop draaien,en het werkt perfect! :D Nu wil ik nog met m'n Laptop via m'n Desktop(Netwerk ICS) op Internet maar dat lukt nog niet zo 1,2,3 :cry: Nog Tips ( voordat ik een nieuw onderwep open ) Thnxxxx mvg JC
Link naar reactie
Hey, Heb het hele spul (draadloos) draaien nu, Werkt perfect :D Internetverbinding (via Speedtest) = [b:c0b60f8e22]34,8 kByte/sec[/b:c0b60f8e22] Server=150Kbyte/sec. Netwerkverbinding ( Bestand van 9,48 MB) [b:c0b60f8e22]144 sec.[/b:c0b60f8e22] Netwerkverbinding is niet supersnel maar een beetje internetten enzo gaat prima Grtzzz.... JC
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...