Ga naar inhoud

Hardware-boer gezocht


Aanbevolen berichten

Goed koop?, ja die heb ik wel , nieuw? nee het is 166mhz systeem. Wahaha :D Let op wat je koopt, zorg dat je garantie heb en dat je er software bij krijgt wat bij de tijd is. Zorg er voor dat je een volledig systeem koopt en dat je er sofware bij krijgt, want als je het appart moet kopen is het net zo veel als je nieuwe pc bij elkaar. :o Let op wat je koopt, zorg dat je garantie heb en dat je er software bij krijgt wat bij de tijd is. Antivirus programma uit 2001 of Win98se tsja het is goed koop, maar je heb er gewoon niks aan. succes met zoeken, NoNoAD
Link naar reactie
Persoonlijk heb ik goede ervaring met [url=www.computerpirates.com]Computerpirates[/url] in Weesp, ik heb daar mijn laptop gekocht. Momenteel zijn ze aan het reorganiseren, dus je zal tot januari moeten wachten om hun assortiment te bekijken. Dell levert goed spul, maar ik ben niet zo happig op hun prijsbeleid. Het is kort geleden bekend geworden dat ze bepaald geen eenduidig prijsbeleid hebben. Door verschillende routes op hun bestelsite te volgen kan precies dezelfde pc tot wel 200 euro in prijs verschillen. En is het niet een beetje overdreven dat ze zo'n 80 (!) euro vragen voor [i:93a73a6a27]bezorgen[/i:93a73a6a27]? Zo kan ik ook goedkoop zijn... -Maarten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...