Ga naar inhoud

cd kopie is niet goed de kopie scheurt


Aanbevolen berichten

hallo wie heeft hier een antwoord op ik heb een brander van plextor kan julie het typp nummer niet zeggen omdat de brander van mijn broer maar als wij dus een kopie maken op de snelheid van 16X dan is de kopie niet goed de muziek klinkt dan net of het overgemoduliert is en het scheurt het besturing stestem is xp home edtion wie weet hier een antwoord op waar het aan zou kennen liggen de brander is van plextor met buffer protection alvast bedankt :-?
Link naar reactie
Welke software gebruik jeen hoe kopieer je, eerst naar harddisk of on-the-fly? Het is altijd aan te raden de cd eerst naar harddisk te rippen. Voor het beste resultaat gebruik je [url=http://www.exactaudiocopy.de]Exact Audio Copy[/url] (EAC) om de cd naar de harddisk te kopiëren. EAC beschikt over een uitgebreide foutcorrectie bij het lezen van cd's. Een ander goed programma om de cd naar harddisk te kopiëren is Plextools. Branden kun je ook doen met EAC of met bijv. Nero. btw: het is niet verboden om leestekens en hoofdletters te gebruiken hoor. :wink:
Link naar reactie
[quote:8359fd8126="mephi"]Welke software gebruik jeen hoe kopieer je, eerst naar harddisk of on-the-fly? Het is altijd aan te raden de cd eerst naar harddisk te rippen. Voor het beste resultaat gebruik je [url=http://www.exactaudiocopy.de]Exact Audio Copy[/url] (EAC) om de cd naar de harddisk te kopiëren. EAC beschikt over een uitgebreide foutcorrectie bij het leven van cd's. Een ander goed programma om de cd naar harddisk te kopiëren is Plextools. Branden kun je ook doen met EAC of met bijv. Nero. btw: het is niet verboden om leestekens en hoofdletters te gebruiken hoor. :wink:[/quote:8359fd8126] hoi nou ik brand met nero 5 versie en brand dan on the fly maar ik ga het wel ff uit proberen om eert naar de harde schijf te gaan rippen bedankt voor je tip
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...