Ga naar inhoud

lokaal printer installeren disabled


Aanbevolen berichten

Ik zit met een heel vreemd probleem: als ik op een machine hier een lokale pinter probeer te installeren als gebruiker x krijg ik de optie lokale printer niet geactiveerd (disabled). Op de machine draait W2000, ik heb er voorheen een printerinstelling uitgevoerd m.b.v. net use (net use lpt1: \\pc222\hpd ). De netwerkprinter is inmiddels verhuisd dus was dit niet meer nodig. Overigens werkte deze oplossing ook niet; ik kan in DOS niet naar de lpt1 poort printen! Kortom, wat ik wil is: of een goede oplossing zaodat ik in een dosprogramma naar een usb printertje kan printen, óf dat ik een oudere printer op de lpt1: poort kan gebruiken! meer niet! Ik zit hier diep mee in de problemen, kan iemand mij hiermee helpen? thor2002
Link naar reactie
het probleem verplaatst zich... Ik heb inmiddels een oude laserprinter zo gek gekregen om aan de gang te gaan (Voordat ik het vergeet, ik heb ook de admin rechten van deze machine). Het is een brother HL-1060. Probleem is nu niet meer het printen vanuit Windows, maar het printen van karakters. Daniël wordt op papier Danil... Kortom, karakters vallen weg. Ik heb van e site van Brother een hele rits drives geplukt, zodat ik voorlopig nog even aan het installeren en de-installeren ben totdat ik de juiste heb gevonden. Unidrv is het dus niet, brohl97a ook niet, zucht, steun... Thor2002
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...