Ga naar inhoud

Brander Langzaaaaaam


Aanbevolen berichten

[quote:b93a5b94ef="Vandread"]Lead-out van cd word langzaam geschreven... duurt ongeveer 1 minuut[/quote:b93a5b94ef] EENS : als je op 40x brand, doet hij dat niet de hele tijd. Ik dacht dat ze meestal op 16x 20x beginnen, gaan dan sneller tot het max en tegen het einde droppen ze weer. Dat ie 2 min op 40x heeft gebrand is toch GOED. Dan is ie bijna klaar. Daarom is er praktisch gezien geen echte winst tussen pakweg 16/24x en 48x, misschien een 30 sec, 1 minuut. Bovendien zoals vandread zegt (je loopt me toch elke keer voor de voeten, ook als ik je hulp nodig hebt :P :lol: :D :wink: ) lead-out (einde) en je hebt ook een lead-in. \Het maakt niet uit welke brander je dan hebt, ze duren alle even lang
Link naar reactie
[quote:a743efd97e="Bosje"][quote:a743efd97e="Vandread"]Lead-out van cd word langzaam geschreven... duurt ongeveer 1 minuut[/quote:a743efd97e] EENS : als je op 40x brand, doet hij dat niet de hele tijd. Ik dacht dat ze meestal op 16x 20x beginnen, gaan dan sneller tot het max en tegen het einde droppen ze weer. Dat ie 2 min op 40x heeft gebrand is toch GOED. Dan is ie bijna klaar. Daarom is er praktisch gezien geen echte winst tussen pakweg 16/24x en 48x, misschien een 30 sec, 1 minuut. Bovendien zoals vandread zegt (je loopt me toch elke keer voor de voeten, ook als ik je hulp nodig hebt :P :lol: :D :wink: )[b:a743efd97e] lead-out (einde) en je hebt ook een lead-in. \Het maakt niet uit welke brander je dan hebt, [u:a743efd97e]ze duren alle even lang[/u:a743efd97e][/b:a743efd97e][/quote:a743efd97e] ff een vraagje tussendoor, waarom duren de lead-in en lead-out altijd zo lang?
Link naar reactie
[quote:b01e7cfb5a="Johnny321"][quote:b01e7cfb5a="Bosje"][quote:b01e7cfb5a="Vandread"]Lead-out van cd word langzaam geschreven... duurt ongeveer 1 minuut[/quote:b01e7cfb5a] EENS : als je op 40x brand, doet hij dat niet de hele tijd. Ik dacht dat ze meestal op 16x 20x beginnen, gaan dan sneller tot het max en tegen het einde droppen ze weer. Dat ie 2 min op 40x heeft gebrand is toch GOED. Dan is ie bijna klaar. Daarom is er praktisch gezien geen echte winst tussen pakweg 16/24x en 48x, misschien een 30 sec, 1 minuut. Bovendien zoals vandread zegt (je loopt me toch elke keer voor de voeten, ook als ik je hulp nodig hebt :P :lol: :D :wink: )[b:b01e7cfb5a] lead-out (einde) en je hebt ook een lead-in. \Het maakt niet uit welke brander je dan hebt, [u:b01e7cfb5a]ze duren alle even lang[/u:b01e7cfb5a][/b:b01e7cfb5a][/quote:b01e7cfb5a]ff een vraagje tussendoor, waarom duren de lead-in en lead-out altijd zo lang?[/quote:b01e7cfb5a][b:b01e7cfb5a]Das toch normaal , afwerken duurt altijd langer dan het werk zelf :lol: :lol: Johnny je hebt nu 1940 , denk je dat je voor 2004 het magische getal 2000 haald??[/b:b01e7cfb5a]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...