Ga naar inhoud

Draadloos Toetsenbord en muis van HP


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben op zoek naar de driver van mijn draadloos toetsenbord en muis van HP. Ik heb de pc opnieuw geinstalleerd, maar ik ben de drivers van mijn toetsenbord en muis kwijt. Ik heb op internet ernaar liggen zoeken maar ik kan hem niet vinden. Het toetsenbord werkt wel onder windows maar de extra functies zoals volume en internet knoppen werken niet. Zou iemand mij kunnen helpen de driver te vinden of heeft iemand hetzelfde toetsenbord. Het is een HP 9115RF. Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:020256a3f5="Juulke"]Hallo. Ik ben op zoek naar de driver van mijn draadloos toetsenbord en muis van HP. Ik heb de pc opnieuw geinstalleerd, maar ik ben de drivers van mijn toetsenbord en muis kwijt. Ik heb op internet ernaar liggen zoeken maar ik kan hem niet vinden. Het toetsenbord werkt wel onder windows maar de extra functies zoals volume en internet knoppen werken niet. Zou iemand mij kunnen helpen de driver te vinden of heeft iemand hetzelfde toetsenbord. Het is een HP 9115RF. Alvast bedankt[/quote:020256a3f5] Juulke moet eff zoeken met googel
Link naar reactie
[quote:fec924fb62="M@rc"][url=http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?pnameOID=77123&taskId=135&locale=en_US&prodTypeId=329290&prodSeriesId=77121]Deze ?[/url][/quote:fec924fb62] Nope dat is hem niet. Deze is een hp 9115RF. Dit ding heeft sneltoetsen voor internet en cd/dvd/mp3 zoals een volume knop. En ziet er compacter, heeft namelijk de pijltjes niet tussen de letters en cijfers zitten maar aan de shift en de enter geplakt. De bovenste rand is ook blauw gekleurd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...