Ga naar inhoud

Is er Verloopstekker cdrom type naar gewoon audio


Aanbevolen berichten

Ik heb net een tvkaart maar omdat ik een digital speakerset heb is het nu of tv of pc geluid. Om dit op te lossen dacht ik eraan de audio out op de tvkaart aan te sluiten op de line in of cdromin van mijn Audygy geluidskaart. Is er een verloopstekker voorzon gewoon rond dingetje (extern) naar zon plat dingetje(intern) Sory voor benaming maar weet echt niet hoe het heet.
Link naar reactie
[quote:bf89ee9be6="computer_nerdo"]ik heb bij mijn TV-kaart de line-out (van TV) doorgelust naar line-in (van geluidskaart) en dat werkt tip top![/quote:bf89ee9be6] dat werkt bij mij niet door zoals ik al zij, mijn digitale 5.1 set. Mijn software moet op digital only staan anders heb ik geen geluid (line in van de achterkant werkt dus niet)
Link naar reactie
[quote:709072bc2e="sdk"]Ik heb net een tvkaart maar omdat ik een digital speakerset heb is het nu of tv of pc geluid. Om dit op te lossen dacht ik eraan de audio out op de tvkaart aan te sluiten op de line in of cdromin van mijn Audygy geluidskaart. Is er een verloopstekker voorzon gewoon rond dingetje (extern) naar zon plat dingetje(intern) Sory voor benaming maar weet echt niet hoe het heet.[/quote:709072bc2e]Op de TV-kaart zit misschien intern ook een aansluiting voor audio. Die kun je dan doorverbinden naar je CD-ROM in (TAD ingang werkt ook) je kast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...