Ga naar inhoud

Inkt patroon verschil


Aanbevolen berichten

Een kenis van me heeft een hp 656c deskjet printer. zijn inkt is op en hij heeft een Hp541629A geschikt voor 600,660c,670c,690c,646c,695 en 697c, zwart patroon gekocht. eer staat niet op de verpakking dat deze ook geschikt is voor zijn printer. de patronen lijken er percies het zelfde uit te zien. nou is mijn vraag kan hij die Hp541629A ook gebruiken. want zijn printer hoort bij de 600 serie en die ondersteund de printer als u na bovenstaande nr. kijkt blijkbaar. Wat zou er fout kunnen gaan als het patroon toch niet voor de printergeschikt zou zijn. ( bijv. printer defect enz.) b.v.d.
Link naar reactie
Er is een serie HP printers geweest die iid geen standaard cardtridges accepteerd, maar alleen speciale versies. Deze cartridges bleken minder inkt te bevatten. Wat dus op het eerste gezicht een goedkope printer lijkt wordt zo een duurkoop. Echter met wat huisvlijt bleken standaard cartridges wel te willen werken. dat had iets te maken met wat tippex op een van de contactpuntjes smeren, maar ik weet niet meer welke.
Link naar reactie
[quote:7ea3365b57="lachebekjep"]Een kenis van me heeft een hp 656c deskjet printer. zijn inkt is op en hij heeft een Hp541629A geschikt voor 600,660c,670c,690c,646c,695 en 697c, zwart patroon gekocht. [/quote:7ea3365b57] Wat was het oude type nummer? Ergens op internet vind ik het volgende, het resultaat is wat anders: DeskJet 656C 51649A, #49 - Genuine HP Color Inkjet C1816A - Genuine HP Photo Inkjet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...