Ga naar inhoud

gaan 2 usb-printers op 1 pc?


Aanbevolen berichten

Ik had vroeger een HP PSC750 printer in bezit, ik had die verkocht en een Lexmark all-in-one gekocht, had de hp-software nog niet gedeinstalleerd en wel de lexmarksoftware geinstalleerd. ik kreeg foutmeldingen allerhande en niets printte, zelfs niet na deinstallatie van beide printers en herinstallatie van de lexmark, er bleek dus een conflict te zijn tussen die printer-of usb-drivers. Tot zover de achtergrond, nu is mijn vraag (vermits ik een foto-printer bij wil kopen, de Canon i455 of HP7260 uit de test van deze maand): is er een probleem bekend als men 2 usb-printers aansluit op 1 pc en installeert uiteraard ? kwam daarvan het probleem dat ik had, of was het probleem de driver (belaberde naar mijn mening,sinds die dikwijls crashte) van de HP PSC750? klein detail: had tevens de update van een of ander usb-probleem met de HP printer dat kon voorvallen ook geinstalleerd vanaf site van HP. Computer draait op windows XP NL HOME, XP2000+-512MBram-VGA XFX Nvidia 5600-256mb-usb is van moederbord MSI K7T266-pro2. Sorry voor veel tekst, alles beter in 1 keer goed ;)
Link naar reactie
[quote:a80f5201b3="Wisja"]Als beide printers van het zelfde merk zijn dan zal het meestal wel goed gaan, maar bij 2 printers van verschillende merken is de kans op driver conflicten vele malen groter. Eigenlijk kun je er weinig van zeggen totdat je het echt zelf probeerd.[/quote:a80f5201b3] Ik heb thuis zelfs 3 printers via USB op een win98se pc.. Ze zijn allemaal verschiilende HP´s. As Wisja zegt, proberen. Volgens mij zou dat goed moeten gaan
Link naar reactie
heb de Canon gekocht, die lijkt te werken samen met de Lexmark, heb wel ervoor gezorgd dat deze op een andere usb-controller controller staat (zo in aparaatbeheer zijn er stuk of 3, ik veronderstel dat dat de 2 aparte usb aansluitingen zijn op het moederbord via een kabeltje, en de aansluitingen die op de gebruikelijke plaats staan, bij ps2 poorten. in elk geval zo werkt het. groeten Gunther :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...