Ga naar inhoud

PC upgrade


Aanbevolen berichten

[quote:efe3ca71ee="Nightfire"]Ja, dat is inderdaad verstandige keuze, alhoewel 512 nog steeds voldoende is voor de huidige games. Ik zou als je het geld ervoor heb je Videokaart vervangen voor een Radeon 9600 XT of hoger. Dan kan je met FSAA aan spelen wat toch een stuk leuker is om naar te kijken.[/quote:efe3ca71ee] Ik speel al op FSAA volgens mij heb meestal quicunx en aniso 2x
Link naar reactie
Hoeveel geld heb je tot je beschikking? Persoonlijk zou ik nog een maandje of 3 a 4 wachten, nu doet je pc het perfect lijkt me of niet? Hij is nog redelijk nieuw. Ik zou pas upgraden als je bijvoorbeeld moeite hebt met de nieuwste games ofzo. tenzij je echt geld over hebt natuurlijk en het perse nu wil besteden :) wat dacht je van een 17''/19'' TFT monitor? (als je die niet reeds hebt)
Link naar reactie
[quote:337036aac1="computer_nerdo"][quote:337036aac1="sdk"]Ik heb een 17 inch philips tft monitor en een belinea 15 inch op mijn systeem aangesloten. Mijn pc is nog van vorig jaar en ik heb nog geen klachten. Alleen BF1942 laad zo langzaam op highdetails , langer dan 1 minuut.[/quote:337036aac1] dan moet je voor (nog) snellere hardeschijven gaan[/quote:337036aac1] nog sneller dan nu :o . Denk toch dat het een cpu kwestie is want op low details laad ie een stuk sneller. Op sisoft benchmark klopt alles, cpu zelf iets hoger
Link naar reactie
Ik haak ook maar eens aan, Mijn Systeem is nu: ASUS A7V8X AMD Athlon 2000+ 512 DDR 120 Gb Maxtor Geforce 4 128Mb 21" CRT Mijn systeem zal met kerstmis worden: ASUS A7V8X AMD Athlon 2800+ 1024 DDR 200 Gb Maxtor Radeon 9600XT 128mb 21" CRT / of TFT, ligt aan de $$$ Is dit een wijze upgrade?? Ps, 1 gig memory is meteen ook voor video bewerking, voor de rest is het alleen maar gamen en internetten. Als de geleerde hier even op willen schieten hoor ik het graag. (ps ik vind ongeveer 500 Pleuro voor een 9800XT te duur voor een grafische kaart vandaar de 9600XT) Alvast bedankt weer! Dus sdk, ik lift even mee op je topic!!
Link naar reactie
[quote:5cfa522f02="Aragnite"]Wilde eingelijk de 9600 SE kopen, maar die is uitgekleed, dus kan betere de snelle 9600XT halen voor 200 Pleuri. Maar de 9800Pro, wat kost die dan?? dis zal wel rond de 400 hangen ofzo??[/quote:5cfa522f02] Ik kan vanaf hier niet op tweakers vandaar de vraag uiteraard!! (beperkt internet op de werkplek noemen ze dat :-( ) Anders had ik het wel opgezocht :-) wat is dus het wezenlijke prijsverschil tussen de 9600XT en de 9800Pro
Link naar reactie
[quote:0fbbd4ce36="Aragnite"][quote:0fbbd4ce36="Aragnite"]Wilde eingelijk de 9600 SE kopen, maar die is uitgekleed, dus kan betere de snelle 9600XT halen voor 200 Pleuri. Maar de 9800Pro, wat kost die dan?? dis zal wel rond de 400 hangen ofzo??[/quote:0fbbd4ce36] Ik kan vanaf hier niet op tweakers vandaar de vraag uiteraard!! (beperkt internet op de werkplek noemen ze dat :-( ) Anders had ik het wel opgezocht :-) wat is dus het wezenlijke prijsverschil tussen de 9600XT en de 9800Pro[/quote:0fbbd4ce36] een radeon 9800 non-pro kost volgens mij onder de 300 euro en is behoorlijk geniaal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...