Ga naar inhoud

Epson Stylus Color 580 USB printer weigert dienst


Aanbevolen berichten

Hallo, Wie kan mij met het volgende probleem helpen: Ik ben al een poosje in het bezit van een Epson Stylus Color 580 printer met USB aansluiting. Nu dient het volgende probleem zich aan: Zodra vanuit WinXP een printopdracht wordt gegeven, geeft het Epson printer-hulpprogrammaatje aan dat de er iets niet in orde is met de verbinding tussen de printer en de PC. De printer reageert dan ook helemaal niet. De cartridges zijn pas vervangen (zonder problemen), daarna is de ellende begonnen. Ik heb al van alles geprobeerd: andere USB kabel, nieuwste printer drivers van Epson, cartridges eruit-en weer erin gedaan, andere USB printer geleend en geinstalleerd (deze deed het WEL).... Er schijnen meer problemen met deze printer te zijn, en er schijnt een programmaatje te zijn die de printer sotwarematig kan resetten (er zitten namelijk aan de buitenkant ook helemaal geen knoppen op). Weet iemand van het betsaan hiervan? Ik hoop dat iemand de oplossing weet. Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...