Ga naar inhoud

NEC 1500 ??


Aanbevolen berichten

Zijn er al mensen met info over deze nieuwe NEC DVD fikker? Compatibel met de meeste medium Ervaringen? Ik hoor het graag, sta op het punt om een 1300 te kopen, maar als de 1500 op de plank ligt neem ik misschien wel die! Ik hoor het graag. (ps ik kan vanavond pas google-en, dus extra info is tot die tijd van harte welkom heb helaas beperkt internet hiero!) :cry:
Link naar reactie
[quote:a9be706195="Red Dragon"]Je kan beter wachten op de NEC2300 ipv 1500 de Nec 2300 is een 8x +/- brander en de 1500 alleen 8x + Ze komen volgens mij in het voorjaar van 2004. Maar waarom een Nec? je kan nu al een Lite-on 8x +/- Brander kopen en die zijn niet slechter dan een NEC.[/quote:a9be706195] Maf, ik hoorde dat de 1500 + en - was. Maar ik neem het van je aan!! Die Lite-on doet niet onder aan de NEC? Ja ik hoor om me heen gebruikers ervaring, dat de NEC in ieder geval goed werkt. Dus vanuit dat standpunt ben ik gefixeerd op de NEC. Is de Lite-On ook compatibel met veel (betrouwbare) medium? Ik hoor graag het tegendeel!!
Link naar reactie
[quote:78d6d0601a="Aragnite"][quote:78d6d0601a="Red Dragon"]Je kan beter wachten op de NEC2300 ipv 1500 de Nec 2300 is een 8x +/- brander en de 1500 alleen 8x + Ze komen volgens mij in het voorjaar van 2004. Maar waarom een Nec? je kan nu al een Lite-on 8x +/- Brander kopen en die zijn niet slechter dan een NEC.[/quote:78d6d0601a] Maf, ik hoorde dat de 1500 + en - was. Maar ik neem het van je aan!! Die Lite-on doet niet onder aan de NEC? Ja ik hoor om me heen gebruikers ervaring, dat de NEC in ieder geval goed werkt. Dus vanuit dat standpunt ben ik gefixeerd op de NEC. Is de Lite-On ook compatibel met veel (betrouwbare) medium? Ik hoor graag het tegendeel!![/quote:78d6d0601a] Ik denk dat elke dvd brander die + & - aan kan wel compatible is met de meeste media. Is de lite-on dan goedkoper dan de NEC? tijdje terug toen ik een dvd fikker voor mijn vader zocht was de NEC 1300 (+-) het goedkoopst.
Link naar reactie
[quote:b4b8585c34="Red Dragon"]Ik snap echt nog steeds niet waarom je perse een NEC wil, de Lite-on LDW-811S is echt niet minder dan een NEC, en leverbaar voor 164 Euro.[/quote:b4b8585c34] Ik noem het gewoon gebruikerservaring, ik ken een paar gasten die ook die NEC hebben, en die hebben nooit problemen gehad, daarintegen ken ik een paar mensen die een SOny DRU hebben, en die hebben met allerlei DVD schijfjes problemen, en nog een met een Pioneer ook hetzelfde geleuter, dat is eigenlijk mijn hoofdreden dat ik me op de NEC "fixeer". Ik heb gisteravond wel gekeken naar de Lite-On, maar ik kan daar niet veel positieve reacties van vinden, en van de NEC weer wel. Sja en dat telt toch wat zwaarder dan eventueel de prijs. Ach we zien gewoon wel, ik denk dat het de 1300 gaat worden, want ik kan ook nog niks vinden over de 2500. daar zijn er nog te weinig van verkocht om echt info over te krijgen! GRtz
Link naar reactie
Ze zijn dus even duur, en als je dan goede ervaringen hoort over de NEC, snap ik wel waarom je een NEC neemt. Neemt niet weg dat ik geen verstand heb van DVD branders, dus alleen maar probeer te beredeneren waarom hij zo bij NEC blijft hangen ;) (Liteon heeft verder een erg goede naam met dvd spelers en cd-branders, persoonlijk zou ik de liteon pakken)
Link naar reactie
NEC maakt uitstekende branders, in ken zelf ook een paar Nec 1100 en Nec 1300 gebruikers, geen enkele klachten over deze branders. Echter ik heb zelf erg goeie ervaring met Lite-on CD-branders, Lite-on DVD-roms en nu ook met DVD-branders. Heb zelf de 411S gehad en nu de 811S. verder veel positieve dingen gelezen over Lite-on DVD-branders. lees anders het een en ander op www.cdfreaks.nl Nogmaals, de NEC is echt een goeie brander, echter de Lite-on ook, ik zou dan niet voor een 4x speed NEC gaan als je ook voor een gunstige prijs een 8x speed Lite-on kan pakken
Link naar reactie
Dat is idd een goede reden hoor :-) ben ook zeker HEEL erg tevreden over mijn Lite-On CD brander!! Ik ga vanavond eens ff op freaks kijken, had ze op de HCC nog ff gesproken, de personen achter de (kleine) balie waren het best te spreken over de NEC en de Plextor, maar goed we gaan gewoon eens ff snuffelen. laten we deze discussie maar gewoon voor wat ie is of niet? (ben zelfs in middels al junior geworden door de posts :-) ) Maar RD, wat Grafische kaart ben ik wel over, ik heb de 9600XT besteld :-) ben benieuwd, heb nu een offerte uitliggen voor een TFT scherm (Neovo) Maar over de DVD writer ben ik nu dus nog niet uitgedacht! :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...