Ga naar inhoud

PC herstart/valt uit door ....... ?!?!


Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdtje last van een herstartende/uitvallende PC. Als hij dat doet hoor je een geluid van overschietende vonken, een soort tikend geluid. Mijn vader, TV reperateur, zei meteen statische electriciteit. De voltages van de voeding waren niet echt goed (hoge 12v lage 5v) dus koop maar nieuwe op de HCC. Nu heb ik op de HCC een nieuwe case gekocht. Maar ik blijf het houden :cry: :cry: Dit gebeurt niet in een ritme, soms onder MSN soms onder een game, soms ook snachts. Iemand een oplossing? Dit al geprobeert: Aarden aan verwarming Geaard stopcontact via verlengkabel Een ander Power kabel.
Link naar reactie
Misschien ligt het aan het netsnoer naar je voeding, als die niet goed zit, dan gaat deze bij lichte beweging knetteren. Als er dan vonkjes ontstaan, stoort dit de pc en herstart deze. Dit heb ik gehad met men vorige pc, doordat m'n buro nogal onstabiel was bewoog de pc af en toe en dan hoorde ik geknetter. Bij mij is ie volgens mij daardoor echter zelden herstart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...