Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo , Ik heb problemen met mijn webcam Ik heb de nieuwste versie van messenger 6.1 en daar kun je dus ook cammen. Maar het probleem is als ik wil cammen en ik druk op het icoontje van de webcam krijg ik alleen maar een zwartbeeld te zien op mijn schermpje. Ook diegene die mij ontvangt ziet mij zwart , Ik zie de ander wel ,maar mijn weer gave is dus zwart. Als ik de test doe van msn is het voorbeeld goed ,dan sta ik er keurig op, maar niet als ik hem wil gebruiken. Bij netmeeting doet hij het redelijk ,ook bij Eyeballchat is hij goed. Mijn Webcam camera is van creative. Heb XP, Internet Explorer 6.0 en de nieuwste versie dus van messenger Is er iemand die de oplossing weet ,op moet ik soms een andere cam kopen Hartelijke groeten ,, Jan
Link naar reactie
ga naar cmputer iccon op je desktop rechter muis knop en dan manage ( of beheer in NL versie ) en dan device manger en dan imaning devices en dan je webcam aanklikken rechter muis knop op date driver en dan kies je de onderste en dan weer de onderste vakje en dan klik je de driver van creative aan en dan zegt hij je device is nie tested BLA BLA en dan klik je contineu anyway en dan als het goed is is het gefixt :D
Link naar reactie
Hoi compu stud. Bedankt voor je reactie , Maar wat jij allemaal opnoemt kan ik helaas niet vinden , Ik ben maar een amateur op dit gebied , Ik hoop dat je het precies voor mij kan omschrijven die dingen zoals devicemanger ,zie ik niet staan. Ik heb windows Xp proff Graag zie ik je reactie terug. groetjes Jan P.S Ik heb het al aan verschillende mensen gevraagd zelfs bij msn ,maar ook die konden me niet helpen
Link naar reactie
als je de nederlandse versie hebt doe je dit: ga naar deze computer icoon en dan doe op de icoon beheer en dan ga je naat apparaten beheer en dan klik je op de logo met een scanner en een video camera ( weet ff de naam niet van de categorie in de NL versie ) en dan klik je op die kleine minnetje en dan als het goed is zie je als het goed is allemaal icoontjes ( of maar eentje als je geen scanneer of andere video appratuur heb op je pc) dan klik je op de gene wat je webcam maar doe geen dubbelklik maar rechter muis knop en dan driver vernieuwen en dan krijg je een nieuwe venster en dan kies je telkens de onderste regel IPV de bovenste en dan doe je next en dan kiez je weer de onderste en dan weer next en dan als het goed is zie je iets van creative webcam en dat moe je dan aanklikken en dan next en dan vraagt hij msch van deze driver is niet getest met windows xp wilt u de setup afbreken of doorgaan dan kies je doorgaan en als je dat hebt gedaan w8 je ff tot hij klaar is en als het goed is doet de webcam het weer :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...