Ga naar inhoud

Printer print roze (deel 2)


Aanbevolen berichten

Dit is dan de tweede poging om mijn vraag te stellen. Jullie herinneren vast mijn vorige topic wel, welk waarschijnlijk is verwijderd door de ongepaste titel. Allerst daarvoor mijn excuses, het was totaal niet onaardig bedoeld ;-) Maargoed, de printer: hij print nog steeds roze en ik heb immiddels ontdenkt dat de volledige zwarte cartridge is leeggelopen in het 'sponsje' De binnekant van de printer + electronica zijn helemaal zwart (en nat) :P Wordt het een nieuwe printer of kan ik hem openmaken en schoonmaken? Gegroet, Barry
Link naar reactie
[quote:0003e1a173="phaas"]Dit is dan de tweede poging om mijn vraag te stellen. Jullie herinneren vast mijn vorige topic wel, welk waarschijnlijk is verwijderd door de ongepaste titel. Allerst daarvoor mijn excuses, het was totaal niet onaardig bedoeld ;-) Maargoed, de printer: hij print nog steeds roze en ik heb immiddels ontdenkt dat de volledige zwarte cartridge is leeggelopen in het 'sponsje' De binnekant van de printer + electronica zijn helemaal zwart (en nat) :P Wordt het een nieuwe printer of kan ik hem openmaken en schoonmaken? Gegroet, Barry[/quote:0003e1a173] je heb nu dus een echte( jongens )printer :lol:
Link naar reactie
Schoonmaken is denk ik niet echt een optie als je aangeeft dat de binnenkant helemaal nat is. Schoonmaken moet je sowieso met een oplosmiddel doen. De enige goede daarvoor is ethanol (eventueel spiritus) om de plastic onderdelen niet aan te tasten. Ook het sponsje zul je moeten ontinkten of vervangen. Het lijkt me wel een heidens karwei. Eer je alles uit elkaar hebt en gereinigd heb je misschien al meerdere malen getwijfeld of een nieuwe beter geweest zou zijn.
Link naar reactie
[quote:df73904ab9="phaas"]Spijtig.... Ik zal nog eens kijken wat ik kan doen, anders wordt het sparen ;-)[/quote:df73904ab9] Ja, is altijd erg vervelend zulke dingen. Je kunt natuurlijk er voor kiezen toch open te schroeven zonder verwachtingen, om te zien of er nog iets te redden valt. Blijkt dat niet het geval dan weet je zeker dat je niet voor niets een nieuwe koopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...