Ga naar inhoud

Pioneer DVD A06 wordt niet meer herkend?


Aanbevolen berichten

Ik zal jullie mijn probleem proberen uit te leggen. Ik heb een pionier a06 dvd brander die niet meer wordt herkend. Ik vermoed dat dit komt nadat ik de software deamon tools had geinstalleerd. Er staat nu alleen zn image recorder. Als ik deamon tools verwijder heb ik alleen nog mn dvd speler. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen want om nu weer mn pc opnieuw te installeren zal voor mij een ramp worden. Ik heb zelfs al mijn bios gecheckt en na het autodetecteren ziet die niks. Is er een simpel iets wat ik kan doen. Ik neem ook aan dat het checken van ide kabels vreemd zou zijn omdat ik dit systeem pas 1 week heb.
Link naar reactie
Zoals je zelf al zegt is het waarschijnlijk gekomen door het installeren van dat programma. Bij het verwijderen wil zo'n programma nog wel eens niet geheel weggaan, en zo dus je DVD brander bezet houden. Staat de brander wel in het apparaat overzicht (onder deze computer, configuratiescherm, systeem)? Zo niet, dan zou ik toch echt kiezen voor een herinstall, hoe vervelend dat ook kan zijn.
Link naar reactie
trek de flatbed kabel eens van het mobo en de stroom van de dvd brander start dan de pc op . nu is de dvd brander weg uit het system. uninstall het progg deamon tools . ook uit het register. prik dan weer de flatbed kabel op je mobo en weer de stroom op je dvd brander. start dan weer op als het goed is vindt windows dan nieuwe hardeware je dvd brander hoop ik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...