Ga naar inhoud

Epson C62 en WinXP


Aanbevolen berichten

Hallo, Zodra ik mijn Epson C62 via een USB poort aansluit op mijn Windows XP PC dan krijg ik de volgende foutmelding: "Deze hardware kan niet worden geinstalleerd Er is een probleem met de installatie van deze hardware Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat De RPC-server is niet beschikbaar" Als ik via "Hardware" de printer handmatig uit de lijst selecteer komt hij met de melding "De opgegeven poort is onbekend" en als ik de orginele cd-rom gebruik (wat ik trouwens als eerste heb geprobeerd) gaat het installeren niet verder tot en met de melding "Het programma zoekt naar de printer om de printerpoort in te stellen" maar hij vind hem dus niet als ik het installatieprogramma wil afbreken krijg ik nog deze melding"De printerpoort is ingesteld op PORT, Wijzig indien nodig de printerpoort om de printer in een nerwerk te kunnen gebruiken" iemand enig idee nog wat systeemgegeven: AMD Athlon 2000 Asus A7V333 1 Gb intern geheugen Windows XP Home Edition bijvoorbaat dank en de groeten uit Dordrecht
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...