Ga naar inhoud

[Casemodding] cd rom frontje verfen


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb op de HCC dagen een aantal nieuwe onderdelen gekocht voor een te bouwen computer. Nu heb ik nog een witte kast, met als gevolg dat mn dvd speler erin ook wit is. Maar heb een zwarte kast gekocht, en wil dus ook een zwarte dvd speler hebben (maken). Het is een Pioneer 106S, een slot in dus. Het frontje kan je dr makkelijk afhalen, dus is ook goed los te verfen denk ik zo. (moet alleen nog iets bedenken om dat miniscule LEDje afgedekt of eruit te krijgen.) Heeft er iemand hier ervaring met het verfen van een frontje van een cdrom speler? Want ik heb geen idee hoe ik dit het beste kan doen? Moet ik eerst de zooi opschuren, en eerst een grondlaag ofzo geven en daarna pas zwart? Of kan ik beter spuiten ipv met een kwastje? hopelijk hebben er al mensen dit eerder gedaan! :)
Link naar reactie
[quote:4e1097bf5c="cazzer22"]Hoi, Ik heb op de HCC dagen een aantal nieuwe onderdelen gekocht voor een te bouwen computer. Nu heb ik nog een witte kast, met als gevolg dat mn dvd speler erin ook wit is. Maar heb een zwarte kast gekocht, en wil dus ook een zwarte dvd speler hebben (maken). Het is een Pioneer 106S, een slot in dus. Het frontje kan je dr makkelijk afhalen, dus is ook goed los te verfen denk ik zo. (moet alleen nog iets bedenken om dat miniscule LEDje afgedekt of eruit te krijgen.) Heeft er iemand hier ervaring met het verfen van een frontje van een cdrom speler? Want ik heb geen idee hoe ik dit het beste kan doen? Moet ik eerst de zooi opschuren, en eerst een grondlaag ofzo geven en daarna pas zwart? Of kan ik beter spuiten ipv met een kwastje? hopelijk hebben er al mensen dit eerder gedaan! :)[/quote:4e1097bf5c]vraag het eens bij klussen met kijkers. daar zijn ze elke week in de weer met verf en plamuur
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...