Ga naar inhoud

HP Laserjet 4p printer


Aanbevolen berichten

HP Laserjet 4p Print opeens vaag onder DOS met Wp5.1. In DOS de Wp5.1 drivers geladen. Heeft tot op heden altijd goed gedaan. Nog wel goed onder WindowsXP met Word. (Even getest.) Hoe kan dat? (Toner zou bijna op kunnen zijn.) Make me :P Allereerst: "PLEXTOR" en "SJOUWER" hartelijk dank voor juilie reacties. De oorzaak van het bovenstaande is te simpel: Op de een of andere manier heb ik de EconoMode op de printer ingeschakeld!! Hij print nu weer uitstekend, juist ook onder DOS met WP5.1. Toch blijkt nu wel dat de toner bijna op is en zal ik wel aan een andere printer toe zijn want een nieuwe cartridge of zelfs een navulling lijken me in verhouding erg duur. Of je zou ergens zelf de juiste toner moeten kunnen vinden, een opening smelten in de cartridge ,(WEET iemand waar die opening in de bewuste cartridge precies moet komen??) en dan maar hopen dat het allemaal lukt. In ieder geval allemaal al vast bedankt. Marsjha.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...