Ga naar inhoud

PC Inschakelen


Aanbevolen berichten

Voorheen kon ik wanneer ik de PC had uitgeschakeld en de spanning eraf gezet was deze weer opstarten zonder de aan/uit knop van de pc te schakelen. Nu moet ik telkens bij het opstarten nadat ik de spanning op het systeem gezet heb de knop van de systeemkast en die van de monitor inschakelen. Waar kan ik dit instellen? Betreft Acer Aspire 500 met Win XP en IIyama monitor.
Link naar reactie
[quote:fd295ba670="AdBremmer"]Voorheen kon ik wanneer ik de PC had uitgeschakeld en de spanning eraf gezet was deze weer opstarten zonder de aan/uit knop van de pc te schakelen. Nu moet ik telkens bij het opstarten nadat ik de spanning op het systeem gezet heb de knop van de systeemkast en die van de monitor inschakelen.[/quote:fd295ba670] Geen idee, maar nu ik dit zo lees, ik heb hier 3 Tulips staan en die hebben juist die eigenschap/ En ik wil juist niet dat die computers direct aan gaan. In Energiebeheer kan ik niks vinden. Mijn eerste gedachte is power management in de BIos. VOor de Tulips heb ik zo nog geen oplossing kunnen vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...