Ga naar inhoud

Nog een vraagje


Aanbevolen berichten

ik heb echt overal gezocht, maar ik kan het nergens vinden. [b:936bc567a8]Met welke bandbreedte werkt het geheugen? [/b:936bc567a8] moet ik weten voor, SDRAM, SDRAM ECC, SODIMM, RDRAM, RIMM [b:936bc567a8]Wat is de toegangssnelheid van het geheugen?[/b:936bc567a8] moet ik weten voor...DDR SDRAM, SO-DIMM, RDRAM- RDRAM ECC, RIMM Ik moet een overzicht maken, alleen dit mis ik nog, kan het nergens vinden? Kan iemand me misschien uit de brand helpen? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Wat bedoel je met bandbreedte? GB/s? Ik kan je een klein beetje helpen met de toegangstijd van DDR-geheugen. Daar is de volgende vuistregel voor: [i:0ee448efc8]fsb*toegangstijd=2000[/i:0ee448efc8] Daaruit kun je de volgende conclusies trekken: PC2100: 7,5 ns PC2700: 6,0 ns PC3200: 5,0 ns Dan komt het vreemde, PC3500 is ook 5,0 ns. Dit komt doordat er geen sneller geheugen gemaakt kan worden dan 5,0 ns... Dus: PC3500: 5,0 ns Alle snellere DDR geheugens (sneller dan PC3200) zijn 5,0 ns. Volgens mij zit het zo, k weet het bijna zeker (correct me if I'm wrong) :) PS: waar moet je dat overzicht voor maken? :-?
Link naar reactie
Zie ik in dit topic ook al weer dat schema voorbij schuiven. Het is me nu inmiddels duidelijk waar het voor is. In een vorig topic van jouw heb ik al aangegeven dat er niks van klopt, maar je doet er schijnbaar niks mee. Ga zelf ook eens op zoek naar antwoorden i.p.v. het hier voorgekauwd te kunnen krijgen. We willen je heus wel helpen, maar dan moet je er zelf ook wel wat voor doen. Kijk je vorige topic eens na (wat inmiddels terecht gesloten is) en doe wat met de tips/hints. :wink: GoT=Gathering of Tweakers [url]http://gathering.tweakers.net/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...