Ga naar inhoud

Digitale Camera Lidl


Aanbevolen berichten

Wie weet wat voor merk de, onder private label door de Lidl verkochte Nytech, digitale camera is? Ik zit er nl aan te denken om de aanbieding te kopen, maar hangt dus van merk af. (Die van de Aldi heb ik dit keer voorbij laten gaan, want dat is een trust. En over het algemeen hebben Trust camera's niet zulke geweldige lenzen.....) ;-)
Link naar reactie
PAS OP!!!! de vorige camera wilde ik ook gaan kopen, maar natuurlijk eerst ff gezocht naar rewiew. (tik ff in goole het typenummer en merk in, meestel duitse review) daar bleek uit dat hij een afdrukvertraging had van 0,7 seconden!!!!!! (de tijd tussen het op het knopje drukken en wanneer de werkelijke foto wordt gemaakt) met 0,7 seconden kan je eigenlijk alleen mensen die poseren en stillevens goed op beeld krijgen. ik heb toen maar de ricoh caplio G3 gekocht, deze heeft een vertraging van 0,18 seconden (kan je wel aardig actiefoto's mee maken, ook laatst weer in consumentengids getest als camera met de minste vertraging. verder een gemiddelde veelzijdige camera) ik had voor deze gekozen om de afdrukvertraging, dat woog voor mij het zwaarst mee in de keuze 1. je moet bedenken wat je ermee wil gaan doen (actiefoto/stillevens) 2. je moet ff een review bekijken 3. dan dus bedenken of je er datgene mee kan doen wat jij wil 4. wel of niet kopen (de prijs is altijd concurerend)
Link naar reactie
[quote:2aa424441e="sjouwer"]een betere maar minder pixel op het ccd chipje 5 meg --> 3,3 meg[/quote:2aa424441e] Dat is nog maar de vraag. Trust heeft er bijvoorbeeld ook een handje van, een softwarematige waarde aan te geven, terwijl de fysieke waarde eens stuk lager ligt. Overigens, als je niet flink gaat uitvergroten, is 3 MP voldoende.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...