Ga naar inhoud

Vraag over CD-509-Combo 1394/USB2.0 to IDE


Aanbevolen berichten

Wie heeft deze hardware en/of heeft er ervaring mee? Ik heb de CD-509 in mijn bezit. Het is externe kast waarin een 5,25inch IDE apparaat past zodat deze via een Firewire of USB (2.0) aansluiting kan worden gebruikt. Via Firewire werkt dit apparaat goed. Het is mij nog niet gelukt om dit apparaat via een USB poort te laten herkennen. Ik begin me af te vragen of het CD-509 apparaat wel in orde is. De USB2.0 poorten die ik heb, kunnen wel overweg met al mijn USB1.1 apparaten. De bijgeleverde USB kabel is in orde, d.w.z. een USB 1.1 apparaat werkt er prima op. Bij gebrek aan een USB2.0 apparaat kan ik helaas niet beoordelen of de USB 2.0 poorten correct functioneren. Verder kan ik uit de handleiding en de internet informatie niet achterhalen of het CD-509 apparaat gebruikt kan worden onder USB1.1. Is dat laatste wel het geval, dan weet ik zeker dat het CD-509 apparaat dat ik nu heb, defect is. Dus als iemand wat weet, laat me dat weten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Vandaag het systeem door de winkelier laten testen. Hij gebruikte daarvoor een moderne harde schijf en CD-Brander. Daar bleek de case te werken! Bij mij thuis bleek een Seagate harde schijf en een Dvd speler ook te werken via de USB :P. Tja, ik had dus heel toevallig net een apparaat (een paar jaar oude Philips CD-Brander) gekozen die kennelijk niet via de USB interface wordt herkend.
Link naar reactie
[quote:54c23b5a8b="Hans.Vosman"]Vandaag het systeem door de winkelier laten testen. Hij gebruikte daarvoor een moderne harde schijf en CD-Brander. Daar bleek de case te werken! Bij mij thuis bleek een Seagate harde schijf en een Dvd speler ook te werken via de USB :P. Tja, ik had dus heel toevallig net een apparaat (een paar jaar oude Philips CD-Brander) gekozen die kennelijk niet via de USB interface wordt herkend.[/quote:54c23b5a8b] wij zijn weer blij voor je dat het werkt :lol: lekkere kerst en een gezond 2004
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...