Ga naar inhoud

Geheugen kapot door 8 korte beepjes?


Aanbevolen berichten

[quote:cee55ac1ca="Henk Bakker"]Ik heb alleen het moederbord erin. Met processor en cooler. Daarna een reepje geheugen erin en dan komen de beepjes. Dus nog geen videokaart erin. Als ik die erbij zet, verschillende kaarten heb ik geprobeerd, idem.[/quote:cee55ac1ca]Zonder video-kaart krijg je uiteraard een melding dat je een probleem hebt met je video-geheugen. Je hebt meerdere kaarten geprobeerd, dus lijkt het erop dat het MB gesneuveld is.
Link naar reactie
MS 6340 is MSI (volgens mij gebruiken ze ook nog de naam microstar). Vreem geen leds. (normaliter ergens op je mobo (dacht vaak in de buurt van de IO poorten is er een LED met 4 lampjes. Dus je moet je kast open hebben om het te zien. Check het nog een keer. 4x rood, 99,99 percent is je mobo overleden. Als ie echt die lampjes niet heeft geef excat aan wat je ziet en hoort : dus power on, beep beep , draaien de fans wel ? Als je een HD of floppy drive erin hebt, spreekt ie die aan ? etc.. Eens verder met wim, video goed, geheugen goed, dan is je mobo of evt je processor gesneuveld. Afhankelijk van wat er precies gebeurt zou je voeding ook kapot kunnen zijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...