Ga naar inhoud

HCC dagen 2003 deel 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    103

//Alexander Online De FX5700 zou pas vanaf December in nederland komen, dat Mycom hem in zijn folder heeft en niet op de beurs zelf zegt al genoeg, overigens is het maandag al December ;) Met het beeldscherm is het niet gelukt, ze hadden nergens een Zwarte of Zilveren iiyama Prolite E431S die ik wilde. Ik bestel hem wel ergens. //HCC dagen Ik heb me prima vermaakt maar ik vond het aanbod inderdaad treurig, echt veel keuze was er niet, HDD, CPU's en geheugen kon je prima overal krijgen voor een scherpe prijs maar met Moederborden en videokaarten en beeldschermen was de keuze mogelijkheid zoals Diniz al aangaf aan de beperkte kant. IMHO
Link naar reactie
[quote:94a05d2a28="Red Dragon"] Met het beeldscherm is het niet gelukt, ze hadden nergens een Zwarte of Zilveren iiyama Prolite E431S die ik wilde. Ik bestel hem wel ergens. [/quote:94a05d2a28] Heb je wel bij PCVergelijk gekeken? Btw anders kun je hem via hun site bestellen. Gratis pixel garantie, maar de goedkoopste zijn ze niet.
Link naar reactie
[quote:02d2ee787c="royzwiers"]ik vond er dit jaar niet echt veel aan.. erg weinig aanbod... en ook niet echt veel super aanbiedingen gezien...[b:02d2ee787c] de gameexpo was wel uitgebreider dan vorig jaar....[/b:02d2ee787c][/quote:02d2ee787c]Gameexpo? vrijwel niks van gemerkt :D , daar liggen niet mijn intresses :D. Maar in sommige paden was het wel stervens druk. Ook bij sommige stands (Norrod, Mycom)
Link naar reactie
Ik ben er ook geweest en ik ben absoluut niet geslaagd. Ik ging voor: -Delta 80mm fan -EP 8RDA+ -2 570 Ohm weerstandjes -2 aan/aan schakelaartjes Alleen die 2 aan/aan schakelaartjes heb ik gevonden a 1 pleuro per stuk, voor de rest niets. Het was vrij druk (ik was er om half 1, bijna een uur gezocht naar parkeerplek). :roll: Maar ik heb een fantastische pc gezien: Een Athlon 64 FX met een Prometia maakte m'n hele dag weer goed :wink:. Het zag er echt stoer uit, alleen de temperatuur viel me wat tegen, -33 graden, ik had van een prommie Mach II wel wat lager verwacht. :roll: Ik heb geen Computertotaal stand gevonden? :-?
Link naar reactie
Ik ben vandaag ook naar de hcc dagen geweest :lol: , wel leuke spullen meegenomen: - Lite-On 52x32x52 cd-writer--> €35 - 256 mb DDR pc2700--> €31 - Ronde IDE kabel--> €6 - 20 lege Fujifilm CD-r's 52x--> €4,50 per 10, dus €9 :D (zelfs met doosje 8) ) Was wel een leuke dag verder, alleen erg druk en veels te weinig zuurstof :lol: , maar ja wat wil je met al die rokende mensen.
Link naar reactie
Ja die was veht met die promentia. Maare geen C!T stand gezien ? Ik liep naar binnen en het eerste wat je zag was het IDG logo :wink: Ik had geen "zuurstofgebrek" viel mee. Weetje wat stom was? Bij conrad hadden ze gewoon een soort xenos/wibra opgebouwd. Ommuurd en al, en dan denk je veel pc stuff te vinden nee hoor, zxaklantaarns, telefopon hoesjes, knuffel beren :P :-?
Link naar reactie
ik heb de hele beurs afgezocht naar een samsung 160 GB 7200 rpm 8mb cache s-ata schijf :cry: maar niks gevonden. heb maar een 120gb van WD gekocht, en koop er dan over een tijdje wel nog 1 bij en schakel die raid :P verder heb ik ook die lite-on 52x-32x-52x gekocht, die hier al vaker staat :D 2 zelfs, 1 voor me vaders verjaardag :P kan trouwens ook niet van die splitters vinden, die van 4 pins naar "meerdere" 3 pins, om fans aan te sluiten :cry: weet iemand waar ik die kan kopen?
Link naar reactie
[quote:a3283f69d7="Alexander Online"]Ja die was veht met die promentia. Maare geen C!T stand gezien ? Ik liep naar binnen en het eerste wat je zag was het IDG logo :wink: Ik had geen "zuurstofgebrek" viel mee. Weetje wat stom was? Bij conrad hadden ze gewoon een soort xenos/wibra opgebouwd. Ommuurd en al, en dan denk je veel pc stuff te vinden nee hoor, zxaklantaarns, telefopon hoesjes, knuffel beren :P :-?[/quote:a3283f69d7] ik heb een hele tijd staan kwijlen bij die prommie met die A64FX :P :wink: 8) Die conrad was echt vaag, ik ben er ook geweest, maar echt bijna niets met computers :-? Ik heb de C!T stand echt niet gezien, sorry...
Link naar reactie
[quote:304f64b309]verder heb ik ook die lite-on 52x-32x-52x gekocht, die hier al vaker staat 2 zelfs, 1 voor me vaders verjaardag[/quote:304f64b309] Die dingen vlogen volgens mij echt de stands uit. Bij iedereen was die brander redelijk goedkoop. Ik heb eigenlijk ook niet op de C!T stand gelet, heb wel die zielige "stand" van tweakers.net gezien. Dat was een naambord en 4 tuinstoelen :lol: .
Link naar reactie
[quote:c4962a639c="tweakermatt"][quote:c4962a639c="Alexander Online"]Ja die was veht met die promentia. Maare geen C!T stand gezien ? Ik liep naar binnen en het eerste wat je zag was het IDG logo :wink: Ik had geen "zuurstofgebrek" viel mee. Weetje wat stom was? Bij conrad hadden ze gewoon een soort xenos/wibra opgebouwd. Ommuurd en al, en dan denk je veel pc stuff te vinden nee hoor, zxaklantaarns, telefopon hoesjes, knuffel beren :P :-?[/quote:c4962a639c] ik heb een hele tijd staan kwijlen bij die prommie met die A64FX :P :wink: 8) Die conrad was echt vaag, ik ben er ook geweest, maar echt bijna niets met computers :-? Ik heb de C!T stand echt niet gezien, sorry...[/quote:c4962a639c] Conrad is ook meer voor de degene diezelf ook wat aan electronica sleuteld. Potmeters, weerstanden, ze waren btw één van de weinigen die Abit verkochten.
Link naar reactie
[quote:dccd66dbd3="diniz"] Conrad is ook meer voor de degene diezelf ook wat aan electronica sleuteld. Potmeters, weerstanden, ze waren btw één van de weinigen die Abit verkochten.[/quote:dccd66dbd3] Hehe nieuwe vorm van casemodding, knuffelberen in de kast :P Ik heb niet echt een brander nodig, maar ze waren idd goedkoop. Meeste mensen zeggen dat op internet alles goedkoop is, maar op de hcc dagen is het ook vaak heel goedkoop, en je hebt meer keuze van een product.
Link naar reactie
[quote:b936bdab89="tweakermatt"]Ik heb geen Computertotaal stand gevonden? :-?[/quote:b936bdab89] :roll: Meschien moet je voor een bril gaan...... Het was eve groot als de stand van MyCom! Ik heb nog met RD gepraat, in ut echt is ie echt veel aariger, had echt zo'n school meester verwacht zon ouwe knar van 40. Maar dat bleek niet zo :wink: :oops: , ik gok op 30 jaar en hij had een heel aardig gezicht en uiterlijk! Ook nog met Slashead gepraat, ook niet wat ik verwacht had maar heel aardige man lijkt me zo.[quote:b936bdab89="Alexander Online"]Weetje wat stom was? Bij conrad hadden ze gewoon een soort xenos/wibra opgebouwd. Ommuurd en al, en dan denk je veel pc stuff te vinden nee hoor, zxaklantaarns, telefopon hoesjes, knuffel beren [/quote:b936bdab89]Ik ben nieteens binne geweest, zo erg leek het me! Conrad is idd gewoon een onderdelen winkel en dan bedoel ik transistors enzo, wij hebben een blad daarvan aagezien mij Pa TV's reapeert. :cry: :cry: Munpa had mun mobo gemold met het overplaatsen naar mijn andere kast, krijt ie de videokaart niet los gaat ie allemaal ligge duwen.... :roll: heeft ie um er eindelijk uit roept ie ineens: KUT bleek ie zon transistor gemold te hebben van de on-board geluidskaart :evil: :evil: :cry: :cry: . Maar gellukig is hij heel goed met de soldeerbout en heeft ie er een andere op gezet. :o :-? :wink: [quote:b936bdab89="Zjarl"]kan trouwens ook niet van die splitters vinden, die van 4 pins naar "meerdere" 3 pins, om fans aan te sluiten weet iemand waar ik die kan kopen?[/quote:b936bdab89]Nu een beetje laat.... :wink: Maar die waren er wel, hal 7 rij A, ik heb er zelf namelijk ook 1 gekocht, wel a 2.50 de stuk :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...