Ga naar inhoud

Logitech Pagescan Pro


Aanbevolen berichten

Ik bezit twee van bovenstaande doorvoerscanners die ik dagelijks gebruik om allle binnenkomende documenten in te scannen. De drivers voor Win98 zijn de laatste die hiervoor gemaakt zijn. Daarna is de scanner uit de handel genomen en is Logitech gestopt met de productie van scanners. Installeren op normale wijze lukt niet onder Win2000 én WinXP. Iemand fluisterde mij in het oor dat er wel een mogelijkheid bestaat om het toch te laten werken zonder Duo-Win installatie. Weet iemand het hier ??? Logitech kan (of wil) mij niet voorthelpen !
Link naar reactie
[quote:817dea7cc2]Heb je het ook al eens met de standaard windows Xp drivers geprobeert.[/quote:817dea7cc2] Heb alles al geprobeerd ! De produktie is stopgezet ten tijde van Win98. Daarvoor waren de laatste drivers bestemd. Waarom zou XP dan drivers inbakken, als ze niet bestaan en als er door logitech al 5 jaar geen scanners meer gemaakt worden. Zover gaat de consument-vriendelijkheid van Microschoft zeker niet. Ben trouwens ook niet te spreken over Logitech, die al hun vroegere scannerklanten in de kou laten staan. Koop maar nieuwe en ondertussen rinkelt de kassa weeral !!!!
Link naar reactie
Sorry voor de off topic replys Op een of ander spaans forum kwam ik deze link van de driver guide tegen: http://www.driverguide.com/auth/go2driverpg.php?id=60740 Iemand daar roept dat het daarmee mogelijk zou zijn om de scanner onder windows 2000 aan de gang te helpen (tenmiste dat begreep ik eruit, mijn spaans is na 1/2 jaar les nog niet geweldig. Scenic20
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...