Ga naar inhoud

Compleet systeem op HCC-dagen: moet ik eigenlijk wel gaan...


Aanbevolen berichten

Ik heb altijd het idee dat er op de HCC dagen vooral leuke aanbiedingen zijn van losse onderdelen. Ik wil een compleet nieuw systeem kopen. Ik heb al wat gezocht op het internet, vooral bij zaken die ook regelmatig met een systeem in de C!T tests staan. Zo is mijn oog nu gevallen op Paradigit. Het viel mij nu opeens op dat de meeste van die zaken (die regelmatig in C!T staan) helemaal geen stand hebben op de HCC! Ik vraag me nu af of het eigenlijk wel nut heeft om te komen... Ja, het is allemaal heel gezellig en zo, maar ik kan verder niets kopen want ik heb het geld nodig voor het systeem (een P4 2.8 op een Asus P4P800, met 512 PC 3200 RAM (2x256) en een Radeon 9800 Pro. Dan nog een 19" monitor (Philips 109P Brilliance...?) en gewoon nog wat basis zooi om het systeem draaiend te maken. Bij Paradigit kan ik dit voor 1705 euro kopen: bij andere zaken is dat al gauw 125-150 euro meer!) Heeft iemand ervaringen met het kopen van een compleet systeem op de HCC-dagen (bij een landelijk vertrouwde winkel)? Zijn er echt nog wel scherpe aanbiedingen? Door alle internethandel is er de laatste jaren niet echt veel geld te winnen op de HCC-dagen...
Link naar reactie
Ik ben twee jaar terug voor het laatst geweest en je moet dringen, je bestelling opgeven en weer dringen bij de pinautomaat. Persoonlijk zou ik een dergelijk grote aanschaf niet bij de HCC doen. Ik hoor van verschillende kanten dat het helemaal niet meer zo goedkoop is. Dit jaar ga ik weer, op vrijdag in de stand van een collega-forum voorlichting geven en op zaterdag als bezoeker. Ik weet nu eigenlijk al dat het te druk is om echt leuk te zijn, maar ja .....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...