Ga naar inhoud

all-in-ones


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om binnenkort een all-in-one aan te schaffen en heb al veel moois gezien. Alleen daardoor kan ik moeilijk een keuze maken. zijn hier mensen die ervaring hebben met bijvoorbeeld de Canon MPC-730 / 700, de HP psc-2410 of de epson rx500 (of een ander type van epson)? en kunnen deze mensen misschien aangeven waarop te letten bij zo'n aanschaf. Dingen die ik zoek zijn voornamelijk de mogelijkheid om goede foto's af te drukken en zo nu en dan een scan, kopie of fax. Ik verwacht niet heel erg veel te printen dus misschien is dat ook nog bruikbare informatie.
Link naar reactie
wanneer foto´s je prioriteit nummer 1 zijn moet je kijken naar aspecten als afzonderlijke inkttanks voor elke kleur, en de mogelijkheid randloos af te drukken op fotopapier. in de afgelopen periode hebben de verschillende pc-bladen uitgebreid aandacht besteed aan fotoprinting. je kunt testgegevens dus vergelijken, en combineren met de specificaties van de allinones (m.n. welke printengine in het apparaat zit.
Link naar reactie
Ik heb onlangs een HP PSC2110 geïnstalleerd en hoewel het apparaat vast goed functioneerd, heb ik persoonlijk een bloedhekel aan de installatie procedure. Die is namelijk afhankelijk van een installatie bestand van 156 MB die - naast de broodnodige drivers - ongevraagt ook nog 600 MB+ aan zgn. "handige programma's" installeerd. Ik neem aan dat dat in de rest van de PSC serie hetzelfde verloopt. HP heeft daarme vast als doel om het allemaal "gebruiksvriendelijker" te maken, maar het stoort me dat je niet kunt kiezen wat je wil installeren. Andere merken en typen heb ik helaas geen ervaring mee. Epson gebruikt waarschijnlijk - net als in hun printers - vaste printkoppen en die zijn relatief kwetsbaar. Ik zou dus persoonlijk voor een Canon kiezen, al was het alleen maar omdat ik met een losse scanner en printer goede ervaringen heb. De laatste tijd zijn Canons vaak ook het goedkoopst in prijs /pagina afdruk kosten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...