Ga naar inhoud

Nieuwe brander gekocht !


Aanbevolen berichten

Ik heb toenet een nieuwe brander gekocht , een AOPen CD-RW 5232 het allernieuwste model van aopen . Alleen ik heb um nog niet ingebouwd , ga ik nog wel doen . Maar ik wil eigelijk weten of deze brander stiller is als mijn vorige AOpen CD-RW 5224 . En heeft iemand deze brander ook de 5232 dus. Zo ja wat zijn de ervaringen ermee ? Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:2ca39d2979="Computerfreakje"]Ik heb toenet een nieuwe brander gekocht , een AOPen CD-RW 5232 het allernieuwste model van aopen . Alleen ik heb um nog niet ingebouwd , ga ik nog wel doen . Maar ik wil eigelijk weten of deze brander stiller is als mijn vorige AOpen CD-RW 5224.[/quote:2ca39d2979]Ik verbaas me zo nu en dan over de "overbodigheid" van sommige vragen die jij stelt. Je koopt 'm nota bene eerst en dan ga ja aan anderen vragen of ie meer herrie maakt dan de vorige die je had. ...En dat moeten wij raden? Stop 'm in je PC en probeer 'm uit; dan hoor je vanzelf of ie stiller is!
Link naar reactie
[quote:4a723aa28e="computer_nerdo"]test het zelf, ik denk dat weinig mensen die 2 branders naast elkaar hebben draaien. Waarom koop je eigenlijk zoiets overbodigs als je al een cd-rw hebt? terwijl je ook nieuw moederbord enzo wil :-?[/quote:4a723aa28e] Omdat mijn oude AOpen kapot is dat is ook een 52x brander , en nu heb ik een nieuwe ! ik zal eerlijk zeggen de topic titel klopt eigleijk niet echt ik heb mijn defecte brander omgerolen voor een nieuwe. een AOpen CD-RW5232 dus, en ik heb um nu erin en doet het perfect een volle cd brand ie op 48x binnen 3 minuten. Mooie tijd toch ?
Link naar reactie
[quote:69cbe29d0e="spiderned"][quote:69cbe29d0e="Computerfreakje"]ik heb um nu erin en doet het perfect een volle cd brand ie op 48x binnen 3 minuten. Mooie tijd toch ?[/quote:69cbe29d0e] En? Oordoppen ingehad of zonder? Enne: Toenet? Omgerolen? :lol: :lol: :lol: sorry.[/quote:69cbe29d0e] Ja mijn oude brander AOpen CD-RW 5224 deet het niet meer , dus toen ben ik gisteren (vrijdag dus) naar de pcboer gegaan en mijn probleem uitgelegd en toen kreeg ik een nieuwe de AOPen CD-RW 5232.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...