Ga naar inhoud

laptop kopen


Aanbevolen berichten

nee je kan er niet veel bijzetten alleen andere batterij en geheugen., videokrt en cpu ziten op je mobo gebakken, dus daar kan jeniks mee maar bij kopen kijk voor snelste vga extern heet dat geen shared. de nieuwste zijn al met 128 ati radeon pro te krijgen promedeon adverteert ermee . centrino is meestal lagere cpu snelheid maar platter lichter langere levensduur batterij ipv 2 t 3 max 4 1/2 u MAAR VEEL DUURDER zelf heb ik sky 2.66 ghz 533mhz 1024 geheugen nv18vidia 32mb geforce448 go =draait als 128mb fx 5200. ltste tombraidr age of darknes draait problleemloos. het enigste probleem met lab'sis dat de harde schijf 4200 tr draait nu zijn er sommige met 5400trn die zijn weer iets sneller met specs boven. :wink: :wink: hoop je genoeg info geven te hebben succes.
Link naar reactie
[quote:42c5aaabc8="blink"]ik wil een laptop kopen maar ik hoor veel mesen zeggen dat je er niets meer bij ken zetten bv hd geheugen andere processor wie heeft hier ervaring mee alvast bedankt[/quote:42c5aaabc8] Het enigste wat te upgraden is aan een laptop zijn de volgende onderdelen: - geheugen - harde schijf Gezien de kosten hiervan is het eigenlijk niet interessant een laptop te upgraden, je kunt beter meteen een laptop nemen die aan al je eisen voldoet (en voorlopig ook aan al je eisen zal voldoen). Wat wil je gaan doen met de laptop?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...